Lundi soir
Afficher le numéro de téléphone

Bernadette
Bernadette recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Rapport qualité/prix

Aanrader !

Heel erg genoten van een etentje op het terras. Lekker in de schaduw, genietend van een aperitiefje kom je er echt tot rust. De verse garnalen op het wachtbordje zorgden voor een echt vakantiegevoel. De paling in kreeftensaus was weer overheerlijk ! De vele soorten warme groenten die erbij geserveerd werden zorgden voor een mooi kleurenpalet op het bord. Ondanks een vol terras,werden we vlot en heel vriendelijk bediend. Een echte aanrader ! Hier komen wij nog vaak terug.

johan
johan recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner

leuke ligging

leuke ligging mooi kader daarmee is alles vernoemd wat noemenswaardig is. Hebben een dagschotel genoten aspergesoep, als balletjes uit blik, veel vezelige draden niet storen viel de smaak wel mee. parelhoentje met sla en friet. Vooral de nadruk op -tje was nadrukkelijk aanwezig. Wat vooral tegenviel was de bediening. Vriendelijkheid was er wel tegenover andere (lees gekende mogelijk vaste) klanten maar wij werden eerder bot en onbeleefd ontvangen door de vrouw des huizes. Elk antwoord op een vraag leek teveel. We wensten hier met een groep te komen eten maar de ontvangst bij onze zoektocht schrok ons af. We hebben wat verder moeten zoeken in Sint Kruis.

Marcel VanBrugge
Avis du  09/11/2015

Ik kan me volledig eens verklarenmet deze beoordeler.We zijn daar verleden week gaan eten na jaren lange afwezigheid . Toen was het hier perfect. Nu zijn hetandere uitbaters. Afstandelijk en onkunde. Toen we de vraag stelden wat soort vlees er in de amuse opgediend werd sprag de dame van bloedworst maar ze wist het eindelijk niet. Wat de hoeveelheid betreft de groenten waren op twee vingers te tellen en de bijgelevrde fritten de geleverde hoeveelheid in een potje nog kleiner dan in een soepkommetje.. Met ons hoofdgerecht en voorgerecht zijn we toch buiten gegaan met honger.. Voor twee glazen wijn en twee koffies betaald 97.00 € daarvoor kan men op een ander restaurant beter eten. Dus voor veen andere keer zal het daar niet meer zijn.

Peter

Lang geleden met schoonouders een steak gegeten...

Lang geleden met schoonouders een steak gegeten. Ook al met de kindjes een pannekoek gegeten. Altijd lekker, klassieke keuken. Niks op aan te merken.