Pas de budget disponible
Ouvert 7j/7
Afficher le numéro de téléphone Site web
Lunch Garden est le restaurant familial par excellence. C’est l’endroit idéal pour aller manger un bout avec ses enfants et petits-enfants.
Chez Lunch Garden, vous pouvez déguster un repas sain et délicieux à un prix abordable et à tout moment de la journée. Que vous souhaitiez prendre un petit-déjeuner, un déjeuner ou un dîner, vous trouverez certainement quelque chose à votre goût dans le vaste choix de plats délicieux.
Lunch Garden privilégie au menu les plats traditionnels belges comme le vol-au-vent, les boulettes sauce tomate ou le steak-frites. Vous trouverez également une grande variété de plats de pâtes ainsi que des plats cuisinés au wok ou au grill.

Heures d'ouverture de Noël
31/12 8.30-17.00
1/01 11.00-17.00

Alphonse

rampzalig

koude frieten die niet genoeg gebakken waren, weinig Vol au vent ook koud en lawaai van boren (volop aan 't werken) dit terwijl je aan het eten bent, nee nooit meer het was erover Alphonse Calebout Assebroek

Lisa
Lisa recommande ce restaurant pour: Groupes

Weinig smaak - niet heel warm.

Vrijdagavond gaan eten. Ik had de vol au vent van wild met kroketjes + salad bar. Weinig smaak in de vol au vent en de kroketjes waren beter in een apart potje gekomen, want ze waren direct zacht door de saus. Mijn vriend had balletjes in tomatensaus met frieten (wel in apart kommetje). Zijn eten was lauw en hoewel de balletjes een xl portie was, waren de frieten dat zeker niet! Veel te weinig. Medewerkers wel heel vriendelijk, waren ook vlug bediend! Leuk dat je aan de kassa met Bancontact kan betalen.

kevin
kevin recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Rapport qualité/prix

Lunch Garden Maalsesteenweg Brugge

Samen met de collega's reeds de vierde maal gaan eten. De vorige drie keer steeds tevreden: uitgebreide keuze, vriendelijk personeel en goede verhouding prijs- kwaliteit. Vandaag een eerste negatieve ervaring: mosselen in de witte wijn besteld. Mosselen duidelijk te vroeg van het vuur genomen: mosselen niet voldoende open en moeilijk uit de schelp te krijgen. Dit meegedeeld aan het personeel en onmiddellijk een nieuwe portie gekregen die dik in orde was. Prima opgelost.

trui
trui recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Business lunch/dîner, Rapport qualité/prix

Samen met de colleaga's over de middag

Lekkere en kwaliteitsvolle maaltijd! Vlotte bediening en vriendelijk personeel! Goede verhouding prijs-kwaliteit!

Jan-Luuk

Niet weer !

Leuke actie van Lunch Garden in St Kruis. Onbeperkt Zeeuwse mosselen eten voor 12 euro. Maar zorg dan wèl dat je die actie ook aankunt hè? VIJFTIG man in een lange rij, wachtend op een pan mosselen die slechts mondjesmaat uit de keuken kwamen, en degenen die voor een tweede of derde keer een pan mosselen wilden hebben, gingen daar gewoon tussendoor, i.p.v. opnieuw achter in de rij aan te schuiven. Echtgenote, die zeer van mosselen houdt, (ik niet) duurde het wachten (na een kwartier in de rij) te lang, en koos toen maar voor de spaghetti, die ook op het menu stond. "Helaas, de spaghetti is op" zei de dame achter de toonbank. "Ik heb nog wel kabeljauw voor u". Dus werd het maar kabeljauw, die volgens echtgenote overigens wel goed van smaak was. Maar ze kwàm voor mosselen.. en dat was een ramp wat wachttijd betreft. Ik koos voor de ribbetjes met friet. Er lagen nog 5 korte stukjes in de bak, en dacht die te krijgen. Maar nee hoor, ik kreeg van de dame slechts drie korte stukjes, die aan tafel ook nog te droog en taai bleken te zijn. Te lang in de vitrine gelegen. Aan het eind van deze "maaltijd" lagen er welgeteld ZEVEN botjes (!) op m'n bord. Zeven botjes, en een bordje friet, en dat voor voor 10 euro. Wij hebben elkaar eens aangekeken, en zeiden tegelijk, hier komen wij niet weer. Beter wat meer betalen, maar dan wèl voor kwaliteit. En die is bij Lunch Garden St Kruis vèr te zoeken. Het was dus onze laatste keer bij Lunch Garden, ongeacht welke (leuke) actie ze in de toekomst ook mogen verzinnen.

Jan-Luuk
Jan-Luuk recommande ce restaurant pour: Groupes, Enfants, Rapport qualité/prix

Zo jammer

Gisteren, 1 juni 2015, heb ik ribbetjes gegeten in dit restaurant. 10 euro per portie, bijna voor niks dus, en voldoende. Vrouwlief at kip op Italiaanse wijze. De ribbetjes waren zo lekker dat we er vandaag, 2 juni, weer naar toe zijn gegaan, en nu allebei de ribbetjes hebben genomen. Staande aan de vitrine begon de twijfel echte toe te slaan, er zat nu opeens een soort oranje saus op de ribbetjes, in tegenstelling tot gisteren. Zag er uit als tomatensaus. Saus hoort echter niet op die ribbetjes te zitten, en al zeker geen tomatensaus, maar dient er apart te worden bij geleverd. Immers, je wilt toch zelf de hoeveelheid suas bepalen? De vriendelijke dame wilde er bij het opscheppen zelfs nog extra saus overheen doen, wat ik toch maar beleefd heb afgeslagen. Aan tafel werd onze "angst" bewaarheid, het was verschrikkelijk. De ribbetjes waren waarschijnlijk een overblijfsel van de dag daarvoor, ze waren zeker niet vers, maar taai. En die saus bleek inderdaad tomatensus (!) te zijn, niet lekker, hele vieze en plakkerige vingers, en een smerig bord om te zien. De kok die gisteren dienst had mag van mij in goud worden behangen, die van vandaag moet onmiddellijk worden ontslagen. Want die heeft geen verstand van rinbetjes. Ik wel! Zelden gaf ik commentaar op een keuken, nu heb ik dat wel gedaan. Ik heb de vriendelijke dame mijn mening gegeven. Sorry mevrouw, het was niet tegen u persoonlijk, maar tegen de kok. U zou het doorgeven, zei u. Ik hoop dat u dat heeft gedaan, en dat, als we nog een keer komen, de ribbetjes weer zullen smaken zoals gisteren, want zo hoort het. En mocht dat het geval zijn, schrijf ik hier wederom een recensie. En dan weer positief..