Dimanche, Lundi, Mardi
Afficher le numéro de téléphone Email Facebook
Malt is een jong restaurant waarbij rust en genieten in een gezellig kader centraal staat. Onze missie is om (h)eerlijke keuken aan te bieden met kwaliteitsproducten, die tevens met zorg geselecteerd werden. De gerechten worden bereid en geserveerd door een enthousiast team, dat eveneens oor heeft voor al uw vragen of wensen.
De keuken van Malt is open van woensdag t.e.m. zondag van 18u00 tot 21u30. Op zondag staan wij eveneens ’s middags van 12u00 tot 14u30 paraat.
Reserveren?
Dit kan iedere dag telefonisch (+32 493 128 100), via e-mail (restaurantmalt@gmail.com) of via onze sociale media.
Uw feest bij ons?
Op de sluitingsdagen kan ons restaurant gereserveerd worden voor uw speciale gelegenheden of bedrijfsfeesten. Dit is mogelijk vanaf 20 personen.
Leuke geschenktip?
Vraag naar de Malt-cadeaubonnen!
1 personne a donné son avis sur ce restaurant

ALAIN

We keren terug.

29.07.2014 We werden vriendelijk ontvangen door 2 dames in een mooi eigentijds kader. We bestelden het menu - 65€ per persoon - aperitief, wijnen en koffie inbegrepen. Het voorgerecht (St. Jacobschelpen met groene asperges en noedels) was smaakvol en meer dan de genoeg. Mijn hoofdschotel, lamskroontje met kleine aardappelen en diverse groenten, was overheerlijk! Het bord was rijkelijk gevuld. De bereiding van het lamskroontje was perfect. Onze glazen werden zeer regelmatig bijgevuld. We sloten af met een lekker dessert en koffie/thee. Dit restaurant is een aanrader zowel qua lekker eten, vriendelijkheid en prijs/kwaliteit. Nog 2 pluspunten: het restaurant beschikt over een terras en men kan de grillbereidingen volgen vanuit het restaurant.