€€€
Afficher le numéro de téléphone Email

Frank
Avis du: 21/11/2017
Frank recommande ce restaurant pour: Couples

Etentje voor de verjaardag van mijn vrouw

Goed ontvangen. Lekker gegeten totdat we het plafond op onze nek kregen. Alles wat opgeruimd de grote blokken langs de kant geschoven,de deuren open gezet om de grote hoeveelheid stof wat te laten wegtrekken en dan alsof er niets gebeurt was de service verder gedaan. De wijn die we dan aan tafel kregen was van het huis zeiden ze, wat logisch was want de onze lag onderste boven op de tafel tussen de brokstukken. Wij hebben ons hoofdgerecht toch niet met zoveel smaak opgegeten en de sfeer met ons vijf personen was dan toch volledig weg. We hebben achteraf nog een koffie aangeboden gekregen wat we geweigerd hebben omdat mijn vrouw meer en meer pijn kreeg en we naar spoed wilden gaan. Ik zei dat ik in de loop van de week ging gaan betalen maar dat mocht niet ik moest eerst de rekening betalen aan de volle pot. Waarop ik zei dat dat eigenlijk niet kon. Maar het antwoord was dat zijn kassa niet ging kloppen.

Bernard
Avis du: 26/05/2017
Bernard recommande ce restaurant pour: Groupes, Rapport qualité/prix

Heel fijne klassieke, maar toch originele gerec...

Heel fijne klassieke, maar toch originele gerechten voor een redelijke prijs. Een sterke aanrader.

Patricia

Voor herhaling vatbaar !

Heel lekker getafeld, goeie service, de gastvrouw spreekt met passie over de gerechten, iet wat verouderd kader.

Elke

een echte aanrader!

héél lekkere menu, heel verzorgd gepresenteerd en zeer kwaliteitsvol voor deze prijs. Wij komen zeker nog terug!

Trees

een aangename kennismaking

een restaurant met potentieel.

Mario

terug aangenaam verrast,uitstekende gerechten

als echte hobby koks en bourgondiers zijn wij niet te vinden voor de grote massa's eten maar eerder voor het verfijnde. dingen die ik zelf niet zou kunnen maken of toch moeilijk . Toch vonden wij de porties voldoende en hebben wij ons best moeten doen om alles op te krijgen,maar het was weer zeer lekker en ook de bediening was ontspannen ,met de glimlach,met een gesprekje met alle klanten , een aanraden

katleen

gezellig verzorgd met oog voor detail... een...

Het decor is eerder klassiek. de gerechten worden geserveerd met oog voor detail. Verrassende combinaties maken de lunch compleet.

Freddy

Een culinaire ontdekking

De bediening was goed maar de kledij van de mevrouw was niet echt gepast om de mensen te bedienen, daar moet aan gewerkt worden ( enige minpunt)

Johnny

heel tevreden - voor herhaling vatbaar

de ontvangst, bediening,alles liep op wieltjes.Wij gaan zeker terug.

Ann

prima restaurant

heel lekker gegeten in een rustige sfeer!