Albert I Promenade 65 bus22 8400 OSTENDE
Afficher le numéro de téléphone Email Site web
Sinds 1951 bieden wij onze klanten een aangename maaltijd in een rustiek kader.
Hiermee zijn wij tevens het oudste restaurant van de kust.
Wij zijn gevestigd langs de zeedijk met prachtig zicht op zee en zijn niet ver gelegen van het casino.
Een uitgelezen locatie om even tot rust te komen tijdens een bezoek aan zee en strand.

Aangenaam verwarmd terras met mooie beplanting.
Liefhebbers van uitgebreid tafelen komen bij ons ook aan hun trekken.

Luc

Was gesloten we stonden voor de deur en hadden...

Was gesloten we stonden voor de deur en hadden wel nieuws gehad via e-mail maar wegens defect wifi niet kunnen lezen

Ja...

Ja

Willy

Teleurstellend/ontgoocheld

Koele ontvangst bij het binnenkomen. De kelner wees ons, van achter de toog, onze tafel aan.Het voorgerecht, gerookte zalm was, op de te dik gesneden zalm na, volledig in orde. Veel groenten en mooi gegarneerd bord. De file mignon,die gevraagd was te bakken op de pan en te serveren met wat braad jus, was niet op de pan gebakken zoals de kelner had beloofd en de braad jus was vervangen door een ingedikte kalfsfond. Daarbij was het vlees droog en hard. De garnering van de tafels is triestig, zelfs geen onderleggers onder de borden. Bij het aperitief kregen wij enkel wat zoute chips. Ik beveel dit restaurant zeker niet aan.

Mes Tresors
Mes Tresors recommande ce restaurant pour: Couples

super le menu du jour

nous avons ete mon mari et moi mon mari appris pâtes carbonara et moi le plat du jours je vous les conseilles vivement car on es tres bien servi et quantité et repas très délicieux jackye & bernard

Guy

Heel goed très bon

Après une longue recherche sur la digue, une bonne surprise. Accueil sympa, moulés succulentes

Gerard

Aangename avond op 10 november

Wij hebben ten volle genoten van het lekkere eten en de aangename service.

MARIE MARTINE

LEKKER ETEN

Het eten op het terras met uitzicht op zee was lekker en niet duur.

Roos

Wat mij beviel aan dit etablissement? De heerli...

Wat mij beviel aan dit etablissement? De heerlijke gefrituurde calamari, opgediend door een vlotte, hippe, coole gast die niet alleen voor een vriendelijke ontvangst en snelle bediening zorgde, maar tevens tijd wist te maken om de dames uit het gezelschap te plezieren/versieren. Helaas miste ik een stemmig muziekje en de beloofde tartaarsaus!