Ouvert 7/7
Afficher le numéro de téléphone Email
Bienvenue au restaurant Cromwell !

Danielle
Avis du: 08/07/2018
Danielle recommande ce restaurant pour: Gastronomie

service très sympa.

Jambon melon, melon pas nettoyé, et que fessait cette salade dans l'assiette ! Huîtres excellentes, surtout en cette saison ,chapeau pour le service !

Nadine

Arrogante en onbeleefde kelner

Gisterenavond zouden mijn partner en ik een deert gaan eten op het terras van dit restaurant. Toen we aan de kelner de kaart vroegen gooide hij het hoofd in de nek en blies zeer luid van verontwaardiging. Het was zo over the top dat we eerst aan een grap dachten... minuten later werd de kaart vanop een meter afstand tussen ons op tafel gegooid... ondertussen kwam er een persoon aan een ander tafeltje zitten en een gezelschap van 6 aan nog een ander... Aan dat gezelschap riep hij : ik hoop dat jullie veel tijd hebben? en maakte duidelijk dat hij niet van plan was in beweging te komen. De persoon alleen stond recht en ging zeer ostentatief op het terras van de aanpalende concurrentie zitten. Na een tijdje zijn wij ook weggegaan. Ongelooflijk!

Yves
Yves recommande ce restaurant pour: Groupes, Business lunch/dîner, Gastronomie

Lekker gegeten,goeie service en zeker een aange...

Lekker gegeten,goeie service en zeker een aangenaam en sympathiek werkvolk. Dikke duim voor iederéén, . Groetjes ...team TDN .de neef engineering

patrick
patrick recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

aanrader in oostende

steeds vriendelijk onthaal door zaakvoerder & medewerkers dagverse produkten en suggesties die men niet kan weigeren aanbevolen : vers gepelde garnalen & visgerechten die elk dag volgens de vangst kunnen aangevuld worden Dessert :sabayon met vers fruit Ligging : super op het wapenplein, terras is ruim &gezellig in de zomer & op zomerse avonden ook Lunch tijdens de week is aanrader ,eerlijke prijzen & topkwaliteit Groepsmenu kan ook gevraagd worden voor kleine groepjes Patrick ,44 jaar Jabbeke

Rita
Rita recommande ce restaurant pour: Cadre trendy

lekker

heel lekker zalig op terras maar 8,70 voor chaudfontaine van 1l wel te duur

Nathalie

super

Genoten van elk gepresenteerd bord.

henk

wat viel dat tegen!

Niet origineel en saai menu

ilse

Ilse

Als ik naar Oostende kom kan ik het me niet laten om langs te gaan bij de Cromwell het eten is er heerlijk en ook een vriendelijke bediening dat is toch ook wel belangrijk 😉

Regina

Excellent rapport qualité/prix

C'est notre restaurant préféré d'Ostende. Nous n'avons jamais été décu. Produits frais et diversifiés.

Jean-Claude

Belle carte proposant de nombreux plats de...

Belle carte proposant de nombreux plats de poissons.Produits frais,belle cuisson et assaisonement parfait.Accueil en Français,patron toujours présent et à l'écoute de la clientèle.Terrasse ensoleillée sur une place vivante et animée.