Nous n'avons pas encore de photo de ce restaurant
Ajoutez une photo
Mardi
Afficher le numéro de téléphone Email

Dieter
Avis du: 09/03/2020
Dieter recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Business lunch/dîner, Rapport qualité/prix

Een tweede thuis in West Vlaanderen

Toevallig leren kennen eigenlijk, maar daar zijn we zeer blij om. Alhoewel het niet meteen naast de deur is voor ons, mogen ze ons daar toch op zeer regelmatige tijdstippen verwachten. We gaan er reeds jaren, en hebben er enkel nog maar goede ervaringen mee gehad. Het eten is uitstekend, en ik denk dat we daar ondertussen quasi alles geprobeerd hebben wat op de kaart staat. Stuk voor stuk aanraders. De sfeer is uniek, een beetje nostalgisch bij momenten. Het voelt aan als een tweede thuis. Als er een biertje wordt gedronken, laat ik mij graag adviseren door de zaakvoerder, die ondertussen al goed weet wat hij mij kan voorstellen. We zijn er reeds met verschillende vrienden geweest, en iedereen is even enthousiast als wij. Vriendelijk onthaal en zeer behulpzame bediening van aankomst tot vertrek!

Joris
Avis du: 04/02/2020
Joris recommande ce restaurant pour: Couples, Rapport qualité/prix

Heerlijk geluncht

Geluncht met een vriendin, ik at er de Pasta Scampi, mijn vriendin de Bouillabaisse kroketten. Simpel vers en zeer smaakvol. een gezellig kader ,vlotte en joviale bediening. Hier komen we terug.

Lieselotte
Avis du: 16/09/2019
Lieselotte recommande ce restaurant pour: Couples, Enfants, Rapport qualité/prix

Lieselotte Dupont

Al jaren super mensen en super servies . Smaakt altijd en voor mindervalide is dit ook een aanrader . gewoon top van eten en vriendelijkheid

Katja
Avis du: 08/02/2019

Tegenvaller, zeer onvriendelijk

Met ma naar brasserie orchidee Dadizele een pannenkoek gaan eten. Mijn ma vond dat de pannenkoek niet echt warm had maar wel lekker. En we kregen direct reactie voor GANS de café dat ze al 26 jaar dit doen en nog nooit zo een kritiek hadden gekregen. Ze waren allesbehalve vriendelijk. Hij smeet zelfs zijn deuren van de koelkast enorm hard dicht! Ik sprak haar op het einde nog eens vriendelijk aan omtrent de reactie van meneer. En terug weer zeer onbeschoft tegen ons. Ik vind dit echt niet kunnen en zeker klantonvriendelijk!!! Toen we vertrokken zei ze: " onze klanten worden allemaal op dezelfde manier behandeld!!"

Madeleine Muriel
Madeleine Muriel recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Business lunch/dîner, Rapport qualité/prix

une sympathique taverne

comme toujours à chaque passage par DADIZELE le plaisir de déjeuner dans votre taverne "l'Orchidée". Repas, ambiance et service très agréable et tout cela avec le sourire de la patronne et le sérieux du "patron". Adresse à retenir et à découvrir lors des passages des nombreux frontaliers dans les serres voisines... Nous reviendrons dans quelques semaines.

sandra
sandra recommande ce restaurant pour: Business lunch/dîner, Rapport qualité/prix

lekkere dagschotel

Deze week gestopt voor een dagschotel. Ik werd vriendelijk en attent bediend. Er werden zelfs warme groenten voorgesteld in plaats van de salade ( wegens bolle buik ) wat ik zeer vriendelijk vond. Het was zelfs zeer lekker. Als ik in de buurt ben kom ik zeker terug mijn dagschotel eten.

Jeroen

Alvast geen vridenlijke ontvangst...

Gisteren op onze fietstocht bij Orchidee gestopt om iets te eten. Zeker een gezellig terras. Maar... Ik weet niet of het lag aan het feit dat mijn vriendin en ik fietskledij aanhadden en de uitbaters mss slechte ervaringen gehad hebben met grote groepen fietsers, maar toen ik de kaart vroeg was het antwoord botweg "daar ligt ze"... Ok... Toen we niet direct aanstalten maken om deze te nemen (enigszins geschrokken door de botte reactie) volgde: "Jah, kzal ze maar zelf geven zeker....". Moesten we nie zoveel honger gehad hebben, waren we normaal op dat moment al lang vertrokken. De vraag of we een pannenkoek konden eten werd beantwoord door "ah nee, tuurlijk niet, da's enkel in de namiddag"... Mijn excuses aan de opdienster dat ik zo onwetend ben... Vooraan hun menukaart schrijven ze bovendien dat ze hun opdieners graag vriendelijk behandeld zien worden... Mochten ze zelf beginnen met vriendelijk te zijn, dan zal dat alvast geen probleem geven. Uiteindelijk heb ikzelf een croque gegeten en deze was wel ok. Ook niet meer.

pierrette
pierrette recommande ce restaurant pour: Couples, Rapport qualité/prix

vriendelijk en leuk terrasje!!

Net met mijn vriendin een tomaat garnaal gegeten. Het was Super lekker en Super vers.een zeer gezellig terras en zeer vriendelijke uitbaters. We komen zeker terug om ook eens die lekkere pannekoeken te proeven. we waren echt aangenaam verrast. Blijf zo voort doen.

sebastien

lekker gegeten leuk adresje

mijn man en ik aten er ribbetjes en een vispannetje en het was zeer lekker en vers, we werden er vlot en vriedelijk bediend ondanks het toch vol zat. We komen ZEKER terug ik vind het een aanrader doe zo voort.