Lundi
Afficher le numéro de téléphone Email Site web Facebook

Els

Vis met ingewanden

Beste mensen, wij waren zeer verheugd dat we naar Nestor konden gaan want het straalt echt iets uit. We waren diep onder de indruk van het interieur en hadden ons aan een lekkere maaltijd verwacht. Mijn partner en ik namen een biefstuk. Jammer genoeg zat die van mij vol met pezen ondanks hun kwaliteitseisen aan het vlees, vond ik dit best jammer. Maar het ergst was bij onze vriendin die zeetong had genomen waar er nog ingewanden zaten. De ober erbij geroepen die het bord terug naar de keuken bracht en de kok kwam naar de zaal gestormd en kwam aan onze tafel boos verkondigen dat dit 'normaal' is en dat ze dit zijn 'er vergeten uit te nemen'. We moesten dit maar aanvaarden. Iedereen maakt fouten maar het is hoe je omgaat met je fouten en dit was buitensporig gewoon! Hoe die kok (we vermoeden dat het de baas zelf is) deed tegen ons, verschrikkelijk. Boos, geïrriteerde en wuifde letterlijk als weg met de hand en ging gewoon lopen. Nog nooit meegemaakt en dus zien ze ons ook nooit meer terug daar. Het was onze eerste en direct onze laatste keer bij Nestor. Zo geschrokken dat we waren. En uiteindelijk waren wij alle 3 zelfstandigen dus weten we hoe we tegen onze klanten moeten doen, maar dit? Neen, niet in orde. Bij vis horen GEEN ingewanden te zitten ongeacht wat de kok zegt.

Jean Van Horebeek
Avis du  02/01/2016

zou toch eerst deze vraag stellen aan enkele chefs, vooraleer je deze opmerkingen geeft. ( zie enkele filmpjes van Jeroen Meeus, Jef Segers hoe deze tong kuisen.)

Jens

Volmaakt restaurant!

Vorige week ben ik voor het eerst in brasserie Nestor gaan eten, een moderne en gezellige zaak op 10min rijden van Leuven. Naast de brasserie is er een ruime parking waardoor je snel aan tafel kan gaan. We konden nog plaatsnemen op het terras, dat achteraan de zaak gelegen is, waardoor je van de Staatsbaan niets opmerkt. Integendeel, de aangelegde vijver is er in combinatie met de velden op de achtergrond erg rustgevend. Wij hebben er uitgebreid gegeten, maar een snelle lunch is hier zeker ook mogelijk. Prijs/kwaliteit gezien kan je spreken van een eerlijke en volwaardige keuken. De carpaccio van rund werd op een stijlvolle manier geserveerd. Als hoofdgerecht nam ik de visgratin die correct was gegaard en de saus was het zeker waard om uit te doppen met wat brood. Als nagerecht nam ik een coupe cava met een bolletje passievruchtensorbet, ongezien maar verrassend goed! Naar mijn mening is Brasserie Nestor met zijn originele kaart, snelle bediening en geslaagde keuken een volmaakt restaurant.