Nous n'avons pas encore de photo de ce restaurant
Ajoutez une photo
Belge
Mardi, Mercredi
Afficher le numéro de téléphone

Charlotte

Redelijk

Wat een drukte, een ongezellige akoestiek! Het eten was wel lekker, alleen jammer dat we bijna anderhalf uur erop moesten wachten.

Ken

Perfect tot in elk detail!

Reeds enkele keren hier komen eten en in de toekomst zal dit zeker niet veranderen! Perfect, op elk vlak! Kwaliteit van het eten, van de service, van de netheid, ... Alles van hoog niveau. Gezellig vertoeven in de prachtige zaal of op het terras tijdens de zomer. Ook in de achtertuin is het gezellig eten met een heerlijke avondzon. Zeker een aanrader!

Rene
Rene recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Rapport qualité/prix

Aangename verassing

Op een donderdagavond uitgenodigd om in de Boshoeve te komen eten. Voor mij totaal onbekend, maar een zeer aangename verassing.Ondanks het feit dat de zaal goed vol was, komt de baas vrij snel de bestelling opnemen. Na het nuttigen van een aperitief op het terras worden we gevraagd om plaats te nemen aan een ronde tafel.Twee minuten nadien komt één van de vriendelijke serveerster reeds met het voorgerecht.Voor mij waren dat heerlijk pikante scampi's diaboliques. Na een korte pauze komt het hoofdgerecht : een overheerlijke petit nerf van uitzonderlijke kwaliteit.Dit was smullen. We bestellen nog een dessert dat meer dan royaal is.Hier is het aangenaam vertoeven. Vriendelijk personeel, vlotte bediening en zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Een aanrader!