Peter
Peter recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Tot rust komen en genieten!

Heel lekker eten en prijs/kwaliteit een aanrader. Een correcte, vriendelijke bediening in een kader dat rust, warmte en (voor ons) nostalgie ademt.

Bart
Bart recommande ce restaurant pour: Couples, Enfants, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Super goed eten

Mooi kader. Kan je ook met kinderen doen. Super stoverij! Een aanrader dus.

Ken

Subliem

Prachtig restaurant, vol charme en klasse! Eten is echt subliem, heel vriendelijk personeel en alles verzorgd afgewerkt! Een aanrader!

Robert
Robert recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Wij kwamen al ettelijke keren tafelen in dit...

Wij kwamen al ettelijke keren tafelen in dit restaurant. Nooit zijn we teleurgesteld huiswaarts gegaan. Zeer verzorgde gerechten, duidelijk bereid met verse ingrediënten. De suggestie menu is een aanrader. Al moet dat ook gezegd van de andere gerechten die op de kaart staan. Indien ik niet voor het menu ga, dan de paling in 't groen. Het restaurant kent een gezellig interieur zij het dat de stijl de ene persoon al beter ligt dan de ander. De bediening is veeleer gereserveerd maar ook heel correct te noemen. Op de vraag of er bvb wat frietjes kunnen bijgebracht worden wordt meteen ingegaan. Tenslotte nog dit. Dit restaurant stelt een eerlijke prijs tegenover de zeer hoge kwaliteit van eten.

gert

Dit restaurant is kwa prijs/kwaliteit zeer...

Dit restaurant is kwa prijs/kwaliteit zeer in orde orde, een vlotte bediening. De chef in de keuken kent zeer goed zijn vak en de desserten zijn als een schilderijtje op je bord.