Afficher le numéro de téléphone Email Facebook

ludo

gezelig goede servis...

gezelig goede servis

michel

patron très acceuillant très bonne cuisine...

patron très acceuillant très bonne cuisine toujours fraiches !!!!

Kristel V.

Was ok...

Was ok

RAEMAEKERS

omdat alles goed was...

omdat alles goed was

Jean-Claude
Jean-Claude recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Cadre trendy, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Absolute aanrader

Lekker gegeten, gaan zeker nog terug. Gevarieerde kaart, hoort bij de betere Griekse restaurants die wij al bezocht hebben.

Annick

Zeker een aanrader

Zorba is een van de betere Griekse restaurants, mooi kader, verzorgde en lekkere borden, aangename bediening. Een aanrader, ik ga er zeker nog eens terug

g
g recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Aanrader

Lekker eten, boven het gemiddelde en mooie porties. Vriendelijke en correcte bediening. Zeker zijn prijs waard.

michel
michel recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Business lunch/dîner, Rapport qualité/prix

super

patron sympa , la cuisine faite par le chef Yanni est extra , tout les produits sont frais et bien servis le décor de la salle est superbe et très propre , nappe blanche et serviettes en tissus . le personnel également super sympa et sont toujours prêts à vous rendre service. A chaque visite toujours aussi bien jamais déçus !!!!

Annie
Annie recommande ce restaurant pour: Groupes, Enfants, Cadre trendy, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Gezellig , heel goed van eten en de service...

Gezellig , heel goed van eten en de service was top

Erik

Perfect

Een echte aanrader, we hebben heerlijk gegeten en de service was top Eén van de betere Grieken