Dimanche, Lundi
Afficher le numéro de téléphone Email Site web

Catherine

eten zeer lekker

Het eten was prima Maar het was zeer koud in het restaurant !!! Zaten naast de de verwarming die geen warmte gaf ,problemen met de ketel ? Het was zeer koud buiten en veel regen en dan in de kou zitten ?

Bruno

Aangenaam vertoeven met zeer attente gastheer

Gezellig kleinschalig restaurant - lekker menu - we namen wijn inclusief - witte wijn leek wat passé maar verder was er niets op de ganse avond aan te merken.

zeer goed eten

diner is goed in de smaak gevallen

Monique

Lekker en economisch tafelen via Restodays

De gerechten waren mooi voor het oog en verfijnd van smaak. Hoewel we helemaal alleen waren in het restaurant (woensdagavond) werden we op de gepaste wijze ontvangen en kregen we de nodige tijd om van ons etentje te genieten (we werden niet buitengekeken). De wijnen waren aangepst aan het menu. We gaan zeker nog eens terug.

Walter

LEKKER EEEEEEECHT LEKKER

ALLES ZEER VERZORGD

Katelijn

Een gezellig avondje uit

Het interieur is misschien een tikkeltje verouderd maar zeker gezellig om vertoeven. Het eten was heel lekker. De ontvangst door de gastheer was zeer hartelijk. De aangepaste wijnen bij het menu waren lekker. Wij hebben een fijne en lekkere avond gehad in De Violin.

Diane

heel lekker, aan aanrader als je tijd hebt

Wij hebben lekker gegeten, alleen wat het jammer dat alles zo lang duurde. We zijn binnen gekomen om 20,00uur en rond 20,45u kregen we ons glaasje cava. Heel veel later kregen we een klein kommetje pompoenssoep, die wel lekker was maar helaas lauw. Ons voorgerecht hebben we dan rond 21,40 u gekregen en zo ging het verder. Afin na hoofdgerecht,dessert en koffie of thee, hebben we de zaak verlaten rond 11,45u Voor slechts 3 gangen is dit wel zeer lang tafelen. We hadden voor aangepaste wijnen gekozen, helaas één persoon drinkt alleen maar witte wijn, en zij kreeg na onze vraag haar 2e glas, van diezelfde witte wijn, als haar hoofdgerecht al op was.Maar nogmaals de gerechten waren lekker!!

Willy

Fijne lunchmiddag doorgebracht.

Vriendelijke ontvangst. Ongedwongen bediening. Lekker eten.

Shirley

Altijd zeer goed

Het was voor mij al de 4e keer dat ik De Violin bezocht en zoals steeds was het zeer lekker. Een erg gezellig restaurant met prima bediening. klein minpuntje misschien: er was veel tijd tussen de verschillende gangen, maar dat kwam misschien door de grootte van onze groep (9).

bart

alles impécable