Cédric
Cédric recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Business lunch/dîner, Cadre trendy, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Très belle découverte

Les serveurs supers à l'écoute, très sympa, passionnés par leur travail. La bouillabaisse la meilleure que j'ai mangée et le cadre sympa même si d l'extérieur la bâtisse ne reflète pas la qualité de cet établissement, bref une très belle découverte

Bart
Bart recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Business lunch/dîner, Cadre trendy, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Unieke ervaring, zeker voor herhaling vatbaar!

Superkader, gezellig met zicht op de jachthaven. Bestelde gerechten waren héél lekker. Niettegenstaande het restaurant vol zat, een snelle en vriendelijke bediening. En dat allemaal tegen een erg faire prijs, wat wil een mens nog meer!

Jean-Claude

service pas au top - nourriture excellente

Nous avions réservés et nous nous sommes trouvés installés dans la brasserie alors qu'il y a une salle de restaurant ... Malgré une nourriture excellente, le service laisse à désirer. Beaucoup d'attente...¨Plus d'une heure d'attente avant de recevoir le plat demandé.

Bert

een onvergetelijke avond

na een namiddag zoeken naar een restaurant voor moederkes dag, bracht het leven ons bij de vierboete. inspirerende ligging aan de yacht-haven van Nieuwpoort, restaurant met een bistro en resto-deel, beide met hun apparte mooie stijl. warm onthaal, heerlijke keuken en wijn en efficiente maitre d'hotel, die alles in goede banen weet te leiden ondanks overvol. een schitterende avond waar zowel 2 duracell-konijntjes, een papa met alzheimer en wij drie van een perfect dinner konden genieten, zowel op culinair als mesnselijk vlak, en dat alles voor een redelijke prijs. dank aan het ganse team en klein knipoogje naar de Maitre hotel. tot gauw zou ik zeggen ;-)