Ouvert 7/7
Afficher le numéro de téléphone Email

Bieke

Nooit meer!

Vorig jaar op 15 augustus er gaan eten. Het was niet fantastish maar nog aanvaardbaar. Maandag 20 juli zijn we met 6 personen gaan eten. Veel te weinig personeel. Twee uur moeten wachten op hoofdmenu!!!! Steak van 12€( promo op maandag) was dezelfde als de steak van 23€. We hadden de 2 besteld. Voorgerecht te weinig en een tekort, foute drank, foute saus, met veel zuchten en puffen kregen we af en toe wat op tafel gesmeten. Nooit meegemaakt! Het enige positieve is dat het een heel mooie lokatie is. In Houthalen vorig jaar gaan eten en dit was heel goed.

Willy

26 augustus 2014

Voor mij een goede portie mosselen. Mijn vrouw: zeebaars met romige saus en wat groente. Redelijk. Verdacht: een fles Belgische witte wijn werd geopend aangeboden. Een fles wijn dient een tafel te worden geopend. Hoge prijs/kwaliteit. Zwakke service. Niet voor herhaling vatbaar.

Tom

Gezellig eten op een mooi terras

Lekkere brasserie-kwaliteit, bediening is ok, de prijzen correct. Op een warme zomerdag is het heerlijk te eten op het terras in de tuin, in de schaduw van de bomen.

Lentini

vlotte en fijne bediening aangenaam terras...

vlotte en fijne bediening aangenaam terras met kleine buitenspeeltuin geen negatieve opmerking