Pas de budget disponible
Ouvert 7j/7
Afficher le numéro de téléphone Site web
Lunch Garden est le restaurant familial par excellence. C’est l’endroit idéal pour aller manger un bout avec ses enfants et petits-enfants.
Chez Lunch Garden, vous pouvez déguster un repas sain et délicieux à un prix abordable et à tout moment de la journée. Que vous souhaitiez prendre un petit-déjeuner, un déjeuner ou un dîner, vous trouverez certainement quelque chose à votre goût dans le vaste choix de plats délicieux.
Lunch Garden privilégie au menu les plats traditionnels belges comme le vol-au-vent, les boulettes sauce tomate ou le steak-frites. Vous trouverez également une grande variété de plats de pâtes ainsi que des plats cuisinés au wok ou au grill.

Heures d'ouverture de Noël
31/12 8.30-17.00
1/01 11.00-17.00

johan
Avis du: 07/11/2019
johan recommande ce restaurant pour: Couples

Zeer onvriendelijke bediening door een dame...

Zeer onvriendelijke bediening door een dame met een Frans accent. Wij mochten geen klein geld geven, hoogstens 4 muntstukken. Dit had ik nog nooit meegemaakt, de mensen achter ons keken ook vreemd op van de onprofessionele bediening aan de kassa. Ik kreeg ook geen stempel op mijn klantenkaart. Het ontbijt is heel erg verslechterd. Het mag duidelijk niets meer kosten, geen verse broodjes en beleg meer, er zou eens een fatsoenlijke werkkracht of management moeten bijkomen om al die mensen een beetje op te leren hoe je een klant bedient. Triestig!

Xavier
Avis du: 05/05/2018
Xavier recommande ce restaurant pour: Couples, Rapport qualité/prix

Goed en overloedig tegen gunstige rpijzen

Aan te bevelen voor een eenvoudig en goed etentje.

Maria
Avis du: 26/04/2018
Maria recommande ce restaurant pour: Couples

De spaghetti is enorm achteruit gegaan,kleinere...

De spaghetti is enorm achteruit gegaan,kleinere kommen minder in de kommen en het vlees van de bolognaisesaus moet je zoeken ! Vroeger kreeg je een goede portie met deftige saus ! Geen goede reklame LG Wijnegem !!!!!!!

Maria
Avis du: 04/03/2018
Maria recommande ce restaurant pour: Couples, Enfants, Rapport qualité/prix

Wij hebben nog nooit een taaie biefstuk gegeten...

In LG eten vinden wij TOP !

hdjd
hdjd recommande ce restaurant pour: Rapport qualité/prix

onvriendelijkk

Heel onvriendelijke bediening aan de pasta bar door een negerin eige volk ga voor en blanke krijge gen ete as der ne neger achter staat is de laatste keer geweest dak der nog kom !!!

Inge
Inge recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Rapport qualité/prix

Lekker Eten in combinatie met shoppen

vandaag zijn we nog eens gaan eten met collega's. We hadden afgesproken in Wijnegem shopping om eerst bij lunch garden te gaan eten en daarna nog wat te gaan shoppen. We zijn rond 19.30u naar het buffet gegaan. We hadden nog alle keuze, maar gingen allemaal voor de mosselen, ik zelf nam de wok met scampi, voor 4€ meer konden we een drankje en een dessert nemen. De mosselen en wok waren samen klaar, alleen moesten we voor de frietjes terug naar een ander buffet, waar we toch even moesten wachten, wat wel vervelend was. Aan de kassa werden we vriendelijk geholpen en de bonnen werden netjes af de rekening getrokken. Voor 2 personen betaalden we ongeveer 10€ wat echt wel heel weinig is. Het eten was zeer lekker. Iedereen was enthousiast, zelfs de meest kritische. Voor ons was het een geslaagde avond. Bedankt insiders team

Kristof
Kristof recommande ce restaurant pour: Couples, Enfants, Business lunch/dîner, Rapport qualité/prix

voor herhaling vatbaar

Zeer lekker gegeten. Rustig kunnen eten in een apart hoekje. Er was zelfs wifi Wel spijtig dat er nergens een menukaart staat om te kijken wat er te eten is. Je ziet dit pas als je je eten moet bestellen. Bij het witloof was alleen de hesp een beetje te dik gesneden en was er een beetje te weinig saus. Balletjes in tomatensaus waren toppie. Voor herhaling vatbaar

Frans
Frans recommande ce restaurant pour: Couples, Rapport qualité/prix

Goed eten,mooi restaurant,vriendelijk personeel

Omdat ik gisterenavond op een evenement in de Lotto Arena in Merksem moest zijn ben ik met mijn partner in de LG van Wijnegem gaan eten.Deze is in het shoppingcentrum gelegen maar heeft ook een ingang aan de parking.En WAAAAW wat een mooi restaurant.Ik ben voor de lamsnavarin met puree en daarbij nog een schoteltje warme groentjes (spruitjes en worteltjes)gegaan en mijn partner voor de hamrolletjes XXL met puree.Beide waren goed warm en heel lekker,ook de groentjes waren tussen warm en lauw maar tot mijn grote verrassing niet plat maar wel beetgaar.En wat een grote keuze voor dessert.De chocoladetaart met chocoladevulling(groot stuk)ging bij mij zoetjes binnen en de rijstpap met kriekjes is ook naar binnen gelepeld door mijn partner.Al bij al was dit een zeer geslaagde avond en dit ook dankzij het personeel dat behulpzaam en zeer vriendelijk was.Deze LG staat bij ons nu op de eerste plaats.

Inge
Inge recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Business lunch/dîner, Rapport qualité/prix

Snelle hap, goede prijs kwaliteit

Lunch garden is gezelliger geworden na de make-over. Er is een ruime keuze, het eten is warm genoeg. De koude groenten moeten ze wel sneller bijvullen, zodat je niet het laatste uit de schaal moet schrapen. Volgens mijn een goede prijs kwaliteit voor een snelle hap. Vriendelijk personeel. Ideaal om met de collega's te komen lunchen