Jan
Jan recommande ce restaurant pour: Couples

Aanrader

Gisteren eens langs geweest. Goede ontvangst, mooi kader, lekker eten en vooral ook heel goede wijn

Wendy
Wendy recommande ce restaurant pour: Couples, Gastronomie

Ongastvrijheid!!!

Gereserveerd via deze site, ter controle gebeld, want andere naam restaurant. Slecht te vinden met navigatie, gebeld melding vertraagt te zijn. We werden verwacht. Half uur later dan gereserveerd. 20.30 uur. Niet meer welkom!!!!!

Sven
Sven recommande ce restaurant pour: Couples, Cadre trendy, Gastronomie

Puur genieten

Een zeer hartelijk ontvangst, niet formeel maar zeker ook niet te direct. Ontvangst was alsof je bij vrienden op bezoek gaat, je voelt je welkom. Enorm lekker eten, producten van hoge kwaliteit, mooie presentatie, lekkere aangepaste wijn en verassende hapjes. Warm aanbevolen

Agnes
Agnes recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Wij hebben het onze nieuwsgierigheid niet bekla...

Wij hebben het onze nieuwsgierigheid niet beklaagd om op zondagavond het Carte blanche menu te proberen. In het aangename kader van Villa Eureka werden we verrast door een driegangenmenu die onze smaakpapillen verwende. Hierbij vermelden we ook de met zorg uitgekozen wijnen in combinatie met elk gerecht. Proficiat aan Frederik en dank aan het vriendelijk en deskundig personeel. Agnes.

davy

SUPERLEKKER , EEN ECHTE AANRADER!!

EEN GOEDE ONTVANGST, AANGENAAM KADER EN LEKKER ETEN! IK BEN EEN GOEDE ETER, MAAR HAD HIER MEER DAN VOLDOENDE! OOK SUPER PRIJS /KWALITEIT! kORTOM, EEN ZAAK DIE VOOR IEDEREEN TOEGANKELIJK IS!!!

AGNES

Fantastisch

Deze lunch was een unieke ervaring. Goede bediening, lekker eten en zeer goed uitgekozen wijn

mario

klasse

lekker en heel verzorgd

Belinda

Lekker maar belachelijk weinig !

Dit jaar waren de porties belachelijk klein. Twee happen en op, we hebben ons dan maar gevuld in brood en boter. We waren vroeger zeer tevreden over het Kraainest , maar nu zien ze ons daar niet meer terug. We nemen nochtans altijd enkele flessen champagne als aperitief en aangepaste wijnen bij de maaltijd dus verdienen ze daar toch echt wel veel aan. Tja, het was triestig en daarmee is alles gezegd !

Luc

Culinaire beleving

Echt een aanrader super

Luc

supergoed

al bij de ontvangst weet je dat je goed zit het menu was geen superkunstwerk maar zuiver en superlekker met schitterende produkten