Ouvert 7j/7
Afficher le numéro de téléphone Site web
Lunch Garden est le restaurant familial par excellence. C’est l’endroit idéal pour aller manger un bout avec ses enfants et petits-enfants.
Chez Lunch Garden, vous pouvez déguster un repas sain et délicieux à un prix abordable et à tout moment de la journée. Que vous souhaitiez prendre un petit-déjeuner, un déjeuner ou un dîner, vous trouverez certainement quelque chose à votre goût dans le vaste choix de plats délicieux.
Lunch Garden privilégie au menu les plats traditionnels belges comme le vol-au-vent, les boulettes sauce tomate ou le steak-frites. Vous trouverez également une grande variété de plats de pâtes ainsi que des plats cuisinés au wok ou au grill.

Heures d'ouverture de Noël
25/12 - 10.30-15.00
31/12 8.00-16.00
1/01 10.30-15.00

Paul
Paul recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Cadre trendy, Rapport qualité/prix

a real family restaurant close to the brewery of H

Lunchgarden is serving a delicious all day menu from superb speciality coffee at breakfast, superfood salads and hand-made woks at lunch time, modern cakes and sweet treats throughout the day , and quality wines in the evening;The general manager is helpfull and friendly.The staff is cooperative....

Els
Els recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Business lunch/dîner, Rapport qualité/prix

lekker restaurant

Het eten in de Luch Garden Tienen is altijd lekker ! Wat je ook verkiest: het smaakt ! Je kan aanschuiven wanneer je wil en bent in een wip geholpen en zeg nu eens eerlijk ... waar krijgt je nog een hoofdgerecht, een nagerecht en een drankje voor 10 euro ??? Je wordt bovendien nog vriendelijk bediend. Voor mij mag het meerdere keren in de week Lunch Garden Tienen worden als restaurantbezoek ! (we wonen nochtans op 15 k maar zover rijden hebben we er graag voor over). els

Jo
Jo recommande ce restaurant pour: Enfants, Business lunch/dîner, Rapport qualité/prix

Snelle lunch

We zijn vorige week gaan eten in de Lunch Garden Tienen en hebben beide tussenrib seignant gegeten met frietjes. Kwaliteit was ok, maar het vlees was al bijna koud vooraleer we gedaan met eten hadden (je moet na het bakken van het vlees nog wachten op de frieten) en dan aanschuiven aan de kassa, dan een plaats zoeken en je installeren.... intussen ligt je vlees al een tijd af te koelen op je bord. Voor de rest hadden we geen opmerkingen, lekkere pils erbij gedronken en het gebak als nagerecht was ook in orde. Wij komen dus nog terug, hopelijk kunnen ze de borden wat meer opwarmen zodat het vlees minder snel koud wordt.