De Pont 10 2970 SCHILDE
Belge
Mercredi - Jeudi
Afficher le numéro de téléphone

leen

onbeschofte uitbater

vandaag met mijn bejaarde moeder van 87 naar 't Schilhofke geweest voor een drank en nagerecht. Zij had een bier besteld, maar door een verkeerde beweging van haar werd er per ongeluk een deel van het bier gemorst op de tafel, een stukje van de bank en de grond. Opeens kwam de eigenaar (?) uit de keuken en werden wij overstelpt met uitlatingen als "als ge niet kunt drinken zonder morsen, gebruik dan een bavet of neem een tutterfles" en bewoordingen als "debielen". Een horeca-uitbater die op die manier met zijn (bejaarde) klanten omgaat omdat ze per ongeluk morsen, kan echt niet door de beugel. Wij hebben vroeger reeds een paar malen dit etablissement bezocht zonder problemen, maar hier keren wij echt niet meer terug

Wouter

Gezellig en goed

Prima restaurant, vriendelijke bediening. Zelfde uitbater sinds 1991! Een aanrader.

Bart

Gezellig,rustig en lekker

Voor fietsers is dit met goed weer een prachtige plaats om onderweg even in de tuin te verpozen bij een glas. Er is ruim plaats voorzien voor de fietsen. Het hele jaar door is het ook een prima restaurant. Hun entrecôte is de beste die ik al tegengekomen ben, maar ook de andere gerechten zijn prima. De prijs is vrij gemiddeld voor restaurants in de provincie. De enige minpunten die ik kan bedenken: - het is er niet al te groot, dus niet geschikt voor grote groepen - er zijn nergens speeltuigen ofzo, dus minder geschikt voor kinderen - de keuken gaat 's avonds vrij vroeg dicht (18u) dus kan je niet laat komen dineren.

Kevin

Lekker en gezellig

Een toffe zaak waar je steeds heerlijk kan vertoeven, zowel binnen als buiten bij stralend weer op het terras of aan een tafeltje in de kleurrijke tuin. Er is een mooi samenspel van toegankelijkheid en gezelligheid en tussen betaalbaarheid en goede service. Op de menukaart vind je zeer lekkere klassieke gerechten terug zoals "haantje in rode wijn", "paling in't groen", 'lamsboutje met provinciaalse saus", "konijn op grootmoeders wijze", enz.. Zeker een aanrader om eens samen met het gezin te komen eten of tijdens een fietstochtje iets te komen drinken.

Mieke

Gezellig en lekker restaurant!

In een huiselijke sfeer en met zeer vriendelijke bediening komen wij vanuit Turnhout hier graag iets eten. Drie dagen in de week kan je hier een weekmenu krijgen (tussen 15,50 en 19,50 euro!) voor dagverse soep, hoofdschotel en koffie. Glimlach is er gratis bij!

Leo

Gewoon prima goed!

Mijn echtgenote en ik komen al jaren naar dit gezellige zaakje, gelegen in een rustige wijk vlakbij het park van Schilde. De uitbaters, die de zaak al 23 jaar runnen, brengen een keuken op 'grootmoeders wijze' met gerechten die je niet overal vindt. Waar kan je vandaag bvb nog parelhoen à l'orange, konijn op twee wijzen, gestoofd lamsboutje of scampi met roquefortsaus (heerlijk!) op de kaart vinden. Om af te sluiten nemen we steevast de klassieke Dame Blanche (met échte chocoladesaus!) of de perfecte Tarte Tatin. Een aanrader voor liefhebbers van lunch of vroeg avondeten (je kan maar binnen tot 18 uur, da's het enige minpuntje)

Kirill

Aanrader!!

Een aanrader, kom er geregeld eten met familie, ruime keuze aan huisbereide vlees- en visgerechten, uitgebreide wijn- en dessertkaart! Rustige omgeving met in de zomer een prachtige tuin, en in de winter een aangename huiselijke sfeer met open haard!

Sam

super ervaring

paar weken terug lekker komen eten hier. We kwamen er rond half 6 aan en werden vriendelijk ontvangen. De rosé wijn is een echte aanrader, alsook het haantje en de paling in het groen. Een simpele maar ongelofelijk lekkere keuken met verse producten, een echte aanrader!!

vicky

Zeer goede kwaliteit, vriendelijke bediening,...

Zeer goede kwaliteit, vriendelijke bediening, alles tip top in orde!

Marcel

Geslaagde interieurvernieuwing. Vlotte bedienin...

Geslaagde interieurvernieuwing. Vlotte bediening. Prachtige tuin. Verzorgde spijzen.