Mille
Avis du: 24/08/2018

Ne vous fiez pas aux apparences !

Si la façade de cet établissement vous inspire confiance ... à la sortie c'est la déception assurée. 1) Salle bruyante 2) Un menu d'appel mais une carte très chère au regard des plats servis 3) Attente interminable 4) Cuisine "maison" avec sauce au goût industriel 5) Des patrons désagréables 6) Au final une note salée pour un moment gâché

GHISLAIN

E X C E L L E N T ! ! ! ! !

Très bon restaurant Menu du jour pour 13 euros Très bon accueil et service rapide et professionnel. Je recommande cet établissement. Félicitations à tout le personnel.

Raf
Raf recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Business lunch/dîner, Rapport qualité/prix

Uitstekend !

Vlot reserveren , géén parkeerproblemen , goeie bediening , prachtige menukaart met zéér fijne bieren en wijnen ! Zéér verzorgde dagschotels geserveerd door zéér bekwame mensen !

eddy
eddy recommande ce restaurant pour: Couples, Enfants, Business lunch/dîner, Rapport qualité/prix

uitstekende keuken

drukke locatie, perfect opgevangen door een vlotte service. Zeer uitgebreide kaart, vooral opvallend voor de visgerechten : genoten van zowel kraakverse vis- en vleesgerechten . Zeer realistisch prijsniveau, uitgezonderd voor de wijnkaart : naast een zeer acceptable huiswijn is de rest van de kaart te duur voor dit restaurant. Zeker aan te bevelen, best reserveren.

sabine

gezellig terras,goeie bediening.heel lekker...

gezellig terras,goeie bediening.heel lekker gegeten met ons gezelschap.leuke speeltuin voor de kinderen.