Afficher le numéro de téléphone

pascal
pascal recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Rapport qualité/prix

Belle découverte au milieu des champs

La proposition de trio de crevettes est à recommander elle sont proposées en salade, en croquette et en bisque. Le bar de ligne nous a également plu. Parmi les desserts classiques, une originalité : le sorbet à l'orange sanguine. Situé au milieu des champs et proposant un jardin d'hiver, une terrasse exterieure et un jardin vous avez le choix de votre table. Dans le jardin, les sofas vous offrent la possibilité d'y prendre l'apéritif. Adresse à recommander pour la quiétude et le service charmant.

Gilbert
Gilbert recommande ce restaurant pour: Couples

Matige bereiding van kwaliteitsproducten

Zaak zat vol, maar dit kan geen excuus zijn voor de vettige en droge gebakken (diepvries?) paling.Krokant zoals aangeboden op kaart is wat anders. Partner had een mooi stuk kabeljauw, eveneens uitgedroogd van uitzicht aan de buitenzijdes(te lang onder de lampen gestaan om warm te houden ?) en te lang gegaard. De wildkroketten haalden bijna het niveau van Hollandse vleeskroketten maar in deze laatste zit meer smaak . Ook troosteloze en fantasieloze begeleiding van bijna alle schotels met hetzelfde slaatje. Het marktmenu aan 39 Euro heeft uitgebreide keuzes maar voor 80% van de mogelijkheden wordt een supplement gevraagd. Laat de mensen dan gewoon van de kaart kiezen denk ik zo. Ook de diepvriesfrieten kunnen beter. De helft van de kom zat vol met halve en stukjes harde frieten. Positief is het onthaal en de bediening en de mooie zaal en de redelijke prijzen. Zullen binnen enkele maanden nog eens passeren en een 2de kans geven.

Luc
Luc recommande ce restaurant pour: Groupes, Rapport qualité/prix

Meer dan een aanrader, voor herhaling vatbaar

Lekker, mooie borden en een prima en vriendelijk bediening

preben_

middelmaat

niet echt lekker te noemen. de smaken zijn echt middelmaat. service ok

Martine

En heel lekker menu voor deze prijs

!!!

eddy

Zeer goed.

Aan te bevelen. Eten was zeer lekker en verzorgd.

Patricia

Te snel, te zout, geen parking

Het moest daar allemaal heel snel vooruit gaan, na amper 1u was onze aperitief op samen met een 3 gangen menu, alsof onze tafel snel vrij moest zijn voor de volgenden en we hadden dan al een kwartier rond gereden op een parkeerplaats te vinden. bovendien was zowe het voorgerecht als de hoofdschotel enorm gezouten !

Leo

Lunch op zaterdag

Op alle vlakken goed tot zeer goed. Vriendelijk personeel, prijs/kwaliteit zeer goed aan de aangeboden promotieprijs - aan de volle prijs zou ik eerder een 7 geven. Aangenaam zitten in de ruime veranda met zicht op de mooie tuin.

Katty

aangenaam

Vriendelijke bediening, eten is goed en wordt mooi geserveerd. Enig min-punt: er is te weinig parkeerplaats.