Mercredi, Jeudi
Afficher le numéro de téléphone Email Site web
Welkom bij Den Dobbele Pater in Oostmalle!

Schuif gezellig bij en ervaar de beste steengrill die u ooit geproefd heeft.
Bij ons gaat de liefde voor de klant letterlijk door de maag met heerlijke, verse gerechten.

Al meer dan 30 jaar hebben wij ervaring met steengrill. Onze specialiteit wordt dagelijk vers bereid, ter plaatse versneden en op de perfecte wijze gegrild. Minder een vleesliefhebber? Neem een kijkje in onze menukaart en ontdek onze andere verrukkelijke gerechten. Deze kaart wordt voortdurend aangepast aan het seizoen. Zelfs voor kinderen hebben wij aangepaste menu’s. Dus, werkelijk iedereen beleeft eet- en drankplezier in Den Dobbele Pater.

In onze sfeervolle Kempische herberg is het bijzonder aangenaam vertoeven. En bij mooi weer kan je genieten van verse roomijs van de lokale ijsboer op het gezellige terras onder de oude lindeboom of naast de fietsparking.

Maandag en dinsdag hebben wij een dagmenu aan 15 euro en tevens halve kip met friet voor 8,5 euro
Vrijdag 6 gerechten aan 15 euro vraag erna

Bent u tevreden? Zeg het verder. Bent u niet tevreden? Zeg het ons, dan kunnen we leren.

Neem Contact met ons op voor alle vragen en reservaties.

Wij doen ons best, u doet de rest! En vooral: geniet.

Viviane & Jeff en het Dobbele Paterteam
1 personne a donné son avis sur ce restaurant

Peggy

Onklantvriendelijk en zakkenvullers

Maandag is promo-avond in dit restaurant: voor 11,95 euro heb je steak met fritten en een slaatje. Ik bestel dus een steak. Bij de uiteindelijke afrekening betaal ik 26 euro voor mijn steak plus 2 euro extra voor de saus plus 0,90 cent voor een minuscuul potje mayo en nog eens 2 euro extra voor een extra portie fritten (portie voor 2 personen was zeer klein). Als ik de ober hierop wijs zegt hij dat ik maar had moeten zeggen dat ik de promosteak wou. Want de kaart biedt ook een steak aan van 200 gram (17 euro) en van 400 gram (26 euro). De ober heeft het nagelaten om te vragen welke steak ik wou. De steak was uiteindelijk ook zeer klein, zeker geen 400 gram. Uiteindelijk hebben we tien euro korting gekregen, maar hier zien ze ons nooit meer terug!! Als je een promo aanbiedt, moet je er zeker niet vanuitgaan als ober dat de klant wel de allerduurste steak zal nemen!!! Zakkenvullen noem ik dat.

Ysenbaardt Viviane
Avis du  18/07/2015

Mevrouw zal wel niet gezegd hebben dat ze een promo steak wou wij komen al meer dan 2 jaar altijd vriendelijk en goede verhouding prijs kwaliteit denken ook niet dat ge met een steak uw zakken kan vullen misschien zelf is naar uw eigen kijken trouwe klant van Den dobbele pater de familie kenis

Ysenbaardt Viviane
Avis du  27/02/2016

Mevrouw moet misschien leren lezen nadien het op de mensen afgeven die bij ons helpen is gemakkelijk k heb dan voor de goede gang van zaken ze een korting gegeven zodat ze maar de promo betaald Den dobbele pater

CÔME Jean-Pierre
Avis du  29/04/2016

Peggy is een tafelzijkertje, wij eten hier regelmatig en zijn doorgaans erg tevreden, maar ja .... De betreffende kelner is reeds een hele poos niet meer actief in deze resto, Viv en Jeff doen écht hun best om er iets van te maken