Nous n'avons pas encore de photo de ce restaurant
Ajoutez une photo
Afficher le numéro de téléphone Email

Elien
Elien recommande ce restaurant pour: Couples, Cadre trendy, Rapport qualité/prix

Top!

Wij komen al jaren in "Den Grooten Hert" eten en het is elke keer super lekker! Mijn favoriet, de specialiteit van het huis, "spaghetti alla Ascona" (Kip, champignons, gandaham) is elke keer weer super lekker! De andere gerechten zijn ook steeds top, kortom niets op aan te merken! Wij zijn al jaren vaste klant en we zullen dit zeker ook blijven! Doe zo verder!

Carlo
Carlo recommande ce restaurant pour: Groupes, Enfants, Cadre trendy

Aanrader!

Gezellige brasserie waar je bedient wordt door enthousiaste studenten ! Ook wat we op ons bord kregen was super lekker. Aanrader! C & B

De Vos
De Vos recommande ce restaurant pour: Couples, Cadre trendy, Rapport qualité/prix

Lekker

Wij gaan hier al jaren eten. Deze zaak beantwoordt volledig aan onze verwachting. Hun gevarieerde kaart en verse producten zijn voor ons een plus punt om niet te versmaden. Men proeft wel degelijk het verschil. Alles is er huisgemaakt en met passie. Doe zo voort....TOP.....SUPER......

ISABELLE

kan niet koken

op de kaart staat dat je geduld moet hebben omdat ze met verse producten werken maar daar merk je niks van want er zaten paddenstoelen uit blik in mijn bord. de pasta was overgaar en de kippenblokjes uitgekookt. slechte ervaring

De Vos Frans
Avis du  01/09/2015

Ik weet niet of u het was die naast ons aan tafel zat! Heb wel een klein vermoede..... Lees dit eerder toevallig....... De taal gaf mij al direct het vermoede dat u niet uit de regio was. zo te lezen zou het wel eens kunnen kloppen. De mensen die naast ons zaten hadden veel commentaar en opmerkingen tijdens hun gesprekken, bcbg noemt men dat. Naar wat ik kon zien hebben deze mensen hun bord leeggegeten. Misschien was hun verwachtingspatroon anders." Hertog Jan" is misschien een optie de volgende keer. Beste mevrouw, Als het niet lekker, is waarom reageert u niet op de moment zelf?..... . Och ja! Sociaal media is vrij gemakkelijk wapen om zijn gal te spuwen. Het is dikwijls een bewijs van weinig respect. Wij komen er al jaren, vinden het steeds lekker. Zo te zien aan het vele volk dat in deze zaak steeds aanwezig delen de andere klanten onze mening;. Voor u zich in de toekomst gaat wanen tot culinaire recensent....... Een raad denk even na. Het gaat u goed.