€€€
Jeudi et (mercredi soir hors saison)
Afficher le numéro de téléphone Email Site web Facebook
Cuisine voguant au gré des marées et cadre contemporain épuré : sol en granit, boiseries cérusées, sièges en fibre tressée, banquettes confortables et éclairage moderne.

Martine
Martine recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Rapport qualité/prix

Visite du 22 Mai 2015

Comprenant mais ne parlant pas le néerlandais,nous avions un peu peur d'etre mal reçu mais ce ne fut pas le cas. Acceuil chaleureux et très bonne cuisine avec des portions plus que raisonnables, homard aux petits légumes est une tuerie.... Nous y retournerons et le conseillerons à nos amis.

Greet

Schitterend restaurant

Schitterend restaurant, de sommelier nam al zijn tijd om een uitgebreide uitleg te geven over wijnen en digestifs. De chef kwam regelmatig vragen of alles in orde was. Voor herhaling vatbaar!TOP!

Jan

Vers,lekker

Goede keuken, grote portie, vriendelijke bediening,vers, netjes.

Edwin

Perfect

Het eten en drinken is heerlijk. Uitgebreide kaart. Vriendelijke bediening en mooi interieur.

Frank

lekker eten - zeer verse producten - prima...

lekker eten - zeer verse producten - prima bediening - goede suggesties

mario

om er naar uit te kijken

zeer goede bediening en zeer goed eten dank U

Maurice

KNOKKE

Hebben heel lekker gegeten,alleen bij de afrekening kregen we de afrekening van de tafel naast ons maar dat werd dan door de kelner goed opgevangen

Theo

the quality of the menu was excellent

However the price of 9€ for 1 liter of water is a shame. This is not a good publicity for this restaurant. The service was slow, not enough personnel for the number of people present

Jan

heel lekker

op zaterdagavond het menu genomen. De king crab als voorgerecht en het kreeftje als hoofdgerecht. Het restaurant ziet er een beetje klassiek uit, maar de keuken is subliem. Heel lekker, prima kwaliteit (wel tegen een redelijk prijskaartje). Voor herhaling vatbaar.

Guy

prijs, kwaliteit in een drukke,maar aangename...

Een aanrader voor wie de prijs wil betalen voor prima kwaliteit