Pas de budget disponible
Ouvert 7j/7
Afficher le numéro de téléphone Site web
Lunch Garden est le restaurant familial par excellence. C’est l’endroit idéal pour aller manger un bout avec ses enfants et petits-enfants.
Chez Lunch Garden, vous pouvez déguster un repas sain et délicieux à un prix abordable et à tout moment de la journée. Que vous souhaitiez prendre un petit-déjeuner, un déjeuner ou un dîner, vous trouverez certainement quelque chose à votre goût dans le vaste choix de plats délicieux.
Lunch Garden privilégie au menu les plats traditionnels belges comme le vol-au-vent, les boulettes sauce tomate ou le steak-frites. Vous trouverez également une grande variété de plats de pâtes ainsi que des plats cuisinés au wok ou au grill.

Heures d'ouverture de Noël
31/12 8.30-17.00
1/01 8.30-17.00

Kevin
Kevin recommande ce restaurant pour: Groupes, Enfants, Rapport qualité/prix

Verouderd maar wel degelijke service

Het restaurant in Kuringen is wat verouderd en het is een beetje onduidelijk gestructureerd (vooral om te weten te komen aan welke stand je wat precies kan bestellen). Maar de bediening is vriendelijk en het eten is vrij degelijk en dat voor een zeer schappelijke prijs.

Wendy
Wendy recommande ce restaurant pour: Enfants, Rapport qualité/prix

Verouderd en koud eten

Gisteren gaan eten in de Lunchgarden aan de Carrefour in Kuringen. Het restaurant is wat verouderd en het was bij binnenkomen ook niet dadelijk duidelijk hoe alles in elkaar zat, wat er te verkrijgen was. Ik had op voorhand even op de website gekeken waardoor ik wel een idee had maar eens binnen was er van de aanbiedingen op de site weinig info te vinden: drank en dessert voor € 3,00 stond nergens vermeld, gratis warme groenten stond nergens vermeld. Het eten zelf buiten de mosselen en steaks zat in warmhoudbakken en zag er een beetje uitgedroogd uit. Het aanbod was eerder beperkt en de kip en de vis zagen er zo droog uit dat dit zowieso geen optie was voor ons gezelschap. We zijn uiteindelijk allemaal voor de vol-au-vent gegaan, jammer genoeg had de laatste persoon maar een halve portie omdat de voorraad op was, we hebben er maar geen opmerking over gemaakt. Frietjes waren vers en warm, vol-au-vent was koud toen we aan tafel kwamen. Smaak van het gerecht was ok, de warme groentjes waren niet warm en wat flauw van smaak. De bediening was vriendelijk en ook de bonnen werden vlot aangenomen. Ik was al lang niet meer in een lunchgarden geweest en ben na dit bezoek ook niet dadelijk geneigd om nog eens terug te gaan. Het grootste minpunt vond ik absoluut de properheid van het restaurant, we zaten in de veranda en de grond was er vooral in de hoeken en langs de kante echt smerig.

Heidi

Lekkere puree

Kom er regelmatig en neem zo goed als altijd puree. Voor de rest wissel ik af. Had eens kipsate genomen Provençaal maar dat viel tegen. Maar de rest heb ik toch altijd goed gegeten. Videe, balletjes in tomatensaus, witloofrolletjes, zeesteak. Zijn altijd goed. Ook de Luikse balletjes als die er zijn. En mosselen.