Heures d'ouverture
Maintenant fermé Heures d'ouverture
Afficher le numéro de téléphone Email Site web Facebook
Aangenaam tafelen, heerlijke gerechten.
Sfeervol vertoeven in restaurant Int Hofken in Haacht.

Met zijn centrale ligging aan de markt en zijn gezellige retro-interieur is brasserie en restaurant Int Hofken te Haacht de ideale eet- en keuvelplaats voor alle voorbijgangers en bezoekers aan de Haachtse winkelstraten. Laat uw vermoeide voeten rusten en geniet van een verfrissend of verwarmend drankje of een lichte hap.

Daarnaast biedt Int Hofken ’s avonds ook de mogelijkheid om uitgebreid te tafelen. Wij hebben een vaste kaart en een omvangrijke suggestielijst die geregeld wordt vernieuwd, met gerechten uit verschillende keukens. Wij gebruiken zeer bewust streekproducten bij de samenstelling van onze borden. Zo kan u genieten van lekkers van bij ons en ondersteunt u de lokale boeren.

Int Hofken heeft daarbij een royale wijnkaart. U kan aangepaste wijnen bij een menu bestellen die de gerechten complimenteren, of zelf een keuze maken uit onze collectie. De wijnen zijn per glas te verkrijgen.

Ook voor een zakenlunch of een bedrijfspresentatie kan u terecht bij Int Hofken. Wij bieden een aparte ruimte aan die u voor beslotenevenementen kan huren.

Spring eens binnen bij brasserie en restaurant Int Hofken te Haacht. Tafel gezellig in een aangename omgeving met uitzicht op het marktplein. U vindt Int Hofken terug op Markt 25 te Haacht. U kan online een reservatie plaatsen alsook telefonisch of via het contactformulier.

Openingsuren keuken:
Maandag. 11:00 - 22:00