Tous les midis sauf le vendredi + Lundi, Mardi, Mercredi
Afficher le numéro de téléphone Email

Marie

Gezellig en puur natuur !

Een heel gezellige rustige sfeer met pure gerechten.

Cyriel

Een aanrader !

Zeer gezellig restaurant met uitstekende franse muziek.De patroon geeft deskundige uitleg over wat op de menukaart staat. Geen grote kaart maar eerder klein dat betekent ook dat de producten zeer vers zijn. Het vlees en de vis was van uitstekende kwaliteit De bediening was zeer goed met zin voor humor. Zeer kindvriendelijk ! Eén klein minpuntje, nogal duur. Algemeen besluit : we komen zeker terug !

REYNAERT

voor herhaling vatbaar

aanrader

Katrien

De Provence aan mijn achterdeur

De lekkerste gegrilde visbrochettes in Vlaanderen!

diane

Gezellig, no nonsense tafelen

Tafelen in een typisch kader, sfeervol, ontspannend , sympatieke patron aan het vuur, vriendelijke bediening, no stress, kortom gezellig. Eén minpuntje : de akoestiek, maar daarom gaan we niet laten om nog terug te gaan!

John

Gezellig en lekker

Een sfeervol restaurant met Franse chansons op de achtergrond. Sympathieke en vlotte bediening. Lekkere grillades.

John

Gezellig en lekker

Hannes

Restobooking moet restaurant verwittigen

Gelukkig was er nog plaats, want het restaurant wist niets van een boeking. Ondanks een reservatie van ruim een week op voorhand.

Cindy

geen reservatie !

Ik kan geen beoordeling maken want bij aankomst bleek dat er geen reservatie was! Het restaurant zelf was niet op de hoogte van de reservering, ondanks 2x van restobookings bevestiging gekregen te hebben... Ik hoop dat Restobookings anders wel correct is! Leuk is anders als je daar staat met je genodigden.

Lode

volkse ongedwongenheid

De uitstekende spijs en drank laat beperkte keuze toe doch wordt gepresenteerd in een volkse sfeer van de goede Franse slag