Pas de budget disponible
Ouvert 7j/7
Afficher le numéro de téléphone Site web
Lunch Garden est le restaurant familial par excellence. C’est l’endroit idéal pour aller manger un bout avec ses enfants et petits-enfants.
Chez Lunch Garden, vous pouvez déguster un repas sain et délicieux à un prix abordable et à tout moment de la journée. Que vous souhaitiez prendre un petit-déjeuner, un déjeuner ou un dîner, vous trouverez certainement quelque chose à votre goût dans le vaste choix de plats délicieux.
Lunch Garden privilégie au menu les plats traditionnels belges comme le vol-au-vent, les boulettes sauce tomate ou le steak-frites. Vous trouverez également une grande variété de plats de pâtes ainsi que des plats cuisinés au wok ou au grill.

Heures d'ouverture de Noël
31/12 8.30-17.00
1/01 11.00-17.00

Lisa
Avis du: 28/07/2017

Eten is koud en niet gaar en het personeel...

Ik moest eerst 10 minuten wachten tot mijn kipfilet goed was. Daarna had die kok een volwassen menu aan een kind gegeven terwijl dat kind een kindermenu had en dus 2 stukken kipfilet kreeg ipv 1. Ik kreeg dus dat kindermenu en zei dat ik geen kindermenu had besteld waardoor ik nog eens 20 min extra kon wachten. Ondertussen was de rest van mijn gezelschap allang klaar met eten (het eten van hun was ook koud terwijl het eten onder een warmtelamp stond) en ik nog 20 min extra stond te wachten. Toen uiteindelijk de kip klaar was en ik eindelijk naar de kassa kon bood hij niet eens zijn excuses aan. Toen ik ging eten was mijn kip nog zo roze als toen hij was en ik heb het dus niet opgegeten. Daar gaat je geld en je tijd. Ik was nog in staat om terug te gaan en mijn geld terug te vragen maar ik en m'n gezelschap waren het wachten spuug en spuugzat. Ik zou het totaal niet aanraden, het eten is koud en ongaar waar je heel erg ziek van kan worden.

Anita
Anita recommande ce restaurant pour: Couples, Enfants, Business lunch/dîner

vlotte bediening en lange openingsuren

Sfeervol en gezellig zelfbedieningsrestaurant. Snelle bediening. Lange openingsuren! Jammer dat er geen deksels ter beschikking worden gesteld om de schotels warm te houden, bij wachtrij aan de kassa koelt het eten snel af. Beetje vreemd dat je bij de koude saladbar extra moet bijbetalen voor een hardgekookt eitje. Vispannetje was niet beschikbaar maar de vol-au-vent was een meer dan waardige vervanger!!

Olivier
Olivier recommande ce restaurant pour: Couples, Enfants, Rapport qualité/prix

lekker dineren na het shoppen

Erg goede prijs/kwaliteitsverhouding. Ideaal voor een snel en budgetvriendelijk diner na het shoppen. Lunch Garden serveert veruit de lekkerste vol-au-vent die je op restaurant kan vinden! De mosseltjes zijn à volonté. Ruime parking.

Frederik
Frederik recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Rapport qualité/prix

aanrader binnen de self-service restaurants

Lunch Garden Oostakker is modern ingericht en proper. De afgelopen maanden meermaals bezocht, echter steeds tijdens rustige periodes. Steeds LEKKER gegeten voor een betaalbare prijs. Wisselend aanbod, verwacht geen verfijnde keuken maar stevige authentieke gerechten. Personeel vriendelijk en behulpzaam. De porties van de schotels zijn voldoende. Een bijkomende portie frietjes, puree of kroketjes wordt op simpel verzoek bijgegeven. Ook pasta- en wokgerechten op het menu. Steeds ook keuze aan visgerechten maar weinig of geen aanbod voor vegetariërs! Kwaliteitsvolle ingrediënten. Desserts zijn verzorgd, chocolademousse is heerlijk. Binnen het segment van dit type self-service restaurants is Lunch Garden zeker een aanrader!

Florence
Florence recommande ce restaurant pour: Groupes, Enfants, Business lunch/dîner, Rapport qualité/prix

Aangename verrassing

Lekker gegeten, aangenaam om te zitten, prijs-kwaliteit is zéér goed, erg vriendelijke bediening!

Ruben
Ruben recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Business lunch/dîner, Cadre trendy, Rapport qualité/prix

Toplunch

Een topper om met de collega's samen te lunchen! Uitgebreide keuze, goede kwaliteit en een aangename setting!

kelly
kelly recommande ce restaurant pour: Enfants, Rapport qualité/prix

Goed voor een snelle hap

Dit restaurant is goed om even snel te eten. Een uitgebreide keuze voor elk wat wils. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed.