Avis pour 't Stoofpotje Ii

Réserver
8.7
Marquita

Buiten op het terras een lekkere dagschotel...

Buiten op het terras een lekkere dagschotel gegeten. Vlotte en vriendelijke bediening.

francesco

Super lekker....

Super lekker.

Karina
Karina recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Rapport qualité/prix

Prima restaurant!

We zijn met zijn vieren gaan eten in 't Stoofpotje. We bestelden allen een ander gerecht. Iedereen was heel tevreden. De bediening verliep heel vlot en vriendelijk. Voor herhaling vatbaar!

Thomas
Thomas recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Business lunch/dîner, Cadre trendy, Rapport qualité/prix

Topadresje!

Leuke kennismaking maar bovenal een superlekkere lunch gegeten. Lamsstoofpotje echt heel lekker! Tot een volgende keer....

Nicole
Nicole recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Super lekker

Het eten was héél lekker. De echte smaken waren er. De service was echt perfect zoals het moet zijn. Vriendelijk personeel en geduldig (we waren de laatsten). Zeker een aanrader en wij komen terug.

Karina
Karina recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Rapport qualité/prix

Heel lekker

Heel lekker gegeten. Het menu biedt voor ieder wat wils: keuze uit vlees-, vis- en vegetarische gerechten. Heel vriendelijke bediening. Mooi ingericht en heel netjes. Zeker voor herhaling vatbaar!

Johan
Johan recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Rapport qualité/prix

TOP

Heel lekker met een heel vriendelijke bediening in een gezellig kader. Voor herhaling vatbaar !!!!!

Jos
Jos recommande ce restaurant pour: Couples, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Aan te raden

Heel lekker en voldoende eten, vriendelijke en efficiënte bediening, niet overdreven duur: een aanrader. De sfeer zou misschien iets 'turkser' mogen, is nu nogal steriel.

Philippe
Philippe recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants

Nieuwe ontdekking

Verzorgd, vriendelijk personeel en aangenaam Turks restaurant in Deinze. Iets prijzig, maar de moeite waard