Bethovenstraat 61 2960 BRECHT
Tous les midis, Mardi, Mercredi
Afficher le numéro de téléphone Email

Marc recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Heel lekker en rustig.

Ik kende het restaurant al van vroeger en ben dit jaar nogmaals teruggekeerd voor wel een heel speciaal menu, namelijk Oudejaarsavond Reveillon. Het restaurant is niet heel groot en het was niet volgeboekt, dus met 15-tal klanten een zeer rustige aangename sfeer. Ontvangen met een glaasje Champagne en amuse voor we aan tafel gingen. Een vast 7-gangen menu was ons ding. Heerlijke carpaccio van hert met verse vijgen. Daarna kreeft met St-Jacobsvrucht en waldorfsalade. Tussengerecht van rode poon op groene groenten, gevolgd door een soepje met fazant en witloof. Hoofdgerecht was kalf met rode kool, aardpeer en wortel. Een klein bordje met kazen en toast kwam er nog voor het dessert met miserables en ijs met gemarineerd citrusfruit. Alle gerechten waren met veel zorg afgewerkt en zaten met smaak heel mooi in balans. Het enige (maar dat is persoonlijk) was de crème van rode kool bij het kalf, ik zou de rode kool niet mixen. De afwerking van de bordjes is mooi maar zijn geen schilderijen zoals in menige sterrenzaken. Een pluspunt was het drankenpakket bij de maaltijd. Heel de avond zonder zorgen werden de glazen bijgevuld en om middernacht een fles champagne gesabreerd. Ik denk er sterk aan om binnen een jaar opnieuw te reserveren in Torsk.

koen

onvriendelijk-ouderwets-veel te duur

de patrones is onbeleefd en gierig met wijn. eten is ouderwets. restaurant is ongezellig en oubollig.

Ronald

Etentje met Bongo bon. Zeer goede ontvangst,...

Etentje met Bongo bon. Zeer goede ontvangst, vriendelijke gastvrouw, lekkere amuse's bij het aperitief. Het menu + extra tussengerecht superlekker, de bediening top. De wijnen zeer lekker, prijs kwaliteit. Een aanrader!