Welvaartstraat 44 2530 BOECHOUT
Tous les midis, Lundi, Mardi
Afficher le numéro de téléphone Email

Bart
Bart recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Gastronomie, Rapport qualité/prix

TOP

enorm lekker gegeten, 3 gangen gedaan, voorgerecht was gerookte entrecote, fantastisch lekker. Vervolgens giant genomen, alles in een stierenkop van bladerdeeg verwerkt met de saus appart, alleen al hiervoor moet je afkomen. Dessert was ook lekker, gemarineerde peer met pistacheijs. Ik kom zeker nog eens eten.

Alex
Alex recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Gastronomie

Uitstekend

We hebben echt genoten van het super lekkere eten en de vriendelijke ontvangst. Een aanrader voor een gezellig etentje in een gemoedelijke sfeer!!

E
E recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Fantastisch

Kennisgemaakt met dit restaurant via Groupon. Zeker en vast de moeite waard. Overheerlijk gegeten & daarbij ook nog een ontzettend vriendelijke gastvrouw. Op en top verzorgd. Kortom een aanrader !!

augustinus

Petrus

Ergens verscholen in Boechout achter de hoek van de ( schone van Boskoop ) ligt het restaurant Petrus welvaartsstraat 44 Boechout 2530 Traiteur , restaurant Wel genaamd vleesrestaurant Petrus Buiten gewoon concept Wild Wild West in een huiskamer locatie Buiten gewoon vlees heel mals en lekker De menu,s zijn geïnspireerd op westernfilms wat ik al om zich vreemd vond maar uiteindelijk na het kiezen van mijn gerecht was het heel duidelijk , Dit is gewoon geweldig , lekker en goed gevonden Vooral de Giant is buiten gewoon geweldig . Het interieur is mooi , met verse bloem op tafel . Knap gedaan van de gast vrouw . In de tuin staat een prieel , genaamd pondorosa zoals in Bonanza , in dien u wenst kan u daar ook een film bekijken van western films , Geschikt voor familie feestjes Heb gezellig getafeld met vrienden en komen zeker terug naar dit restaurant Knap gedaan

Eddy

ZALIG genieten in toffe, knusse, huiselijke sfeer

Dankzij een Groupon-voucher hebben mijn vriend en ik kennis gemaakt met dit heel tof, knus, huiselijk restaurant. De bediening is heel vriendelijk en de gerechten zijn heel lekker. De steak was om gewoonweg ZALIG van te genieten Wij komen zeker en vast nog eens terug, met of zonder Groupon-voucher. Dit is echt een fantastisch concept!

Stephen

Schitterende locatie met fantastisch zaaltje

Zowel individueel als in groep zal je altijd met open armen en met de glimlach ontvangen worden. Beide ervaringen zijn voor mij zeker voor herhaling vatbaar. De steakkaart is zeker een aanrader! Zeker ook aan te raden is het zaaltje voor groepjes (familiefeesten, bedrijfsuitjes, ...) waar er dan een verzorgd en een in samenspraak gekozen men geserveerd voorzien kan worden!! Ik ga zeker terug! Keep up to good work Petrus en Ingrid!!

Kenneth

Lekkere steakgerechten!

Lekkere steakgerechten eten binnen een huiselijke sfeer met een zeer vlotte, vriendelijke bediening. Wat wilt een mens nog meer?

Guy

Steackrestaurant bij uitstek.

Restaurant dat met opgeheven hoofd mag zeggen dat zij specialisten zijn in het bereiden van steacks tegen een goede prijs. Aanbeveler.

Wim

Wilt u eten in een aparte huiselijke en gezelli...

Wilt u eten in een aparte huiselijke en gezellige atmosfeer? Dan is dit je adres; Petrus en z'n vrouw ontvangen je gastvrij in hun eigen woonkamer. Het eten is lekker en verfijnd. De bediening is top. Zeker een aanrader; er is een ruime keuze om zelf een menu samen te stellen. Zijn er vegetariërs onder de gasten? Geen probleem, ook voor hen bieden ze een oplossing. Kortom in één woord : GENIETEN!