Afficher le numéro de téléphone Email Facebook

Janneke

Was 5 jaar geleden dat ik hier was & zal nu...

Alleen al het feit dat het sinds einde 2012 geleden is dat hier iemand een beoordeling schreef zegt veel. Men wil wel, doch het lukt niet zo goed, sorry.

susanne

aanrader

lekker eten, mooi gepresenteerd, zéér vriendelijke en vlotte service, goede prijs-kwaliteit verhouding

leo

goed

het personeel was vriendelijk en het een was goed prijs kwaliteit was zeer goed

Hubert

Voor herhaling vatbaar

Met moederdag met de kinderen gaan eten, was weer uitstekend, iedereen tevreden.

Hubert

Krokodillenhof is Top

Krokodillenhof met vrienden bezocht en toen we een restaurant zochten om met groepje van 8 andere vrienden te gaan eten stelde ik het voor en iedereen was heel tevreden... ook qua prijs...

François

lekker eten

zeer gezellig en lekker restaurant met een heel vriendelijke bediening

GUY

GESLAAGD

Lekker eten , duidelijke gevarieerde menukaart , korte wachttijden . Bediening zeer vriendelijk . Spijtig genoeg (bijna) geen groenten bij de hoofdschotels

dave

voor verbetering vatbaar

eten:doorsnee goede kwaliteit; portie frietjes wat te weinig; biefstukjes wat dun en niet kortgebakken voor krokante korst; bearnaise wat dunnekes; prima koffie compleet; danig lange wachttijd op hoofdschotel mooi interieur bediening: geen vraag naar wens voor wijn/drank bij bestelling, of bij brengen schotels; geen vraag naar eventueel meer frietjes, of naar eventueel dessert; zelf veel moeten vragen; in algemeen wat afstandelijk geen borrelhapje/nootjes bij cava wat verwarring rond reservatie zoutstrooier strooide geen zout beetje storende opkuis op einde avond

Ambar

Ervaring Kreeftenavond

Het was niet zo lekker als vorige keer, te bitter

Jean

Voor herhaling vatbaar

Wij zijn van plan om zeker terug te gaan naar krokodillenhof.Het eten was zeer goed en ook een zeer vriendelijke bediening.