Nous n'avons pas encore de photo de ce restaurant
Ajoutez une photo
Afficher le numéro de téléphone Email

Lieve

Top!

Na een heerlijk dagje Antwerpen zijn wij op aanraden gaan eten bij Volef's en kunnen wij een toprestaurant bijschrijven in ons boekje. De vriendelijke uiterst beleefde chef kookt heerlijke gerechten gebaseerd op de Franse keuken met zeer verrassende Aziatische invloeden. Elk gerecht was één grote geur-, kleur- en smaakbeleving met als hoofd ingrediënt zuiver verse producten. Wij hebben genoten mede ook door de vriendelijke bediening en heerlijke wijnen. Volef's, wij komen zeker snel terug en zullen jullie aanbevelen bij onze relaties. Hartelijk dank voor de fijne avond!

An

Een fantastische verrassing

Het was onze eerste keer bij Volef's. Als voorgerecht hebben we de bentobox genomen. Dit zijn vijf kleine gerechtjes en het was om je vingers aan af te likken! Hierna hebben wij heerlijk zitten genieten van een Original met noedels en verschillende vissoorten en oestersaus. Dit is één van de gerechten van de Bongobon Wereldkeuken. Een restaurant zeker de moeite waard om te bezoeken en waar kwaliteit en versheid hoog in het vaandel staan! Wij komen zeker terug in de zomer om op het mooie terras onder de olijfboom te eten!

Steffi

uitstekend

Zeer lekker & origineel eten. Goede, vriendelijke bediening.. Zeker voor herhaling vatbaar!

Ronald

Mooi culinair avontuur

Mooi culinaire avonturen kan je beleven in Volef's, met een mooie mix van Aziatisch en Europees. Volgens de website kon je kiezen tussen twee voorgerechten, maar in praktijk kreeg je ze beide op het bord, wat een verrijking was - ze waren beiden zeer lekker. Ook de andere gangen waren uitstekend. Enig minpunt : de akoestiek van de zaal maakte dat, het restaurant was volgeboekt, dat het vrij rumoerig was. Positief : mijn partner is suikerziek, maar er werd zonder problemen een alternatief gezocht (alhoewel ... ananas is voor een diabeet niet zo gezond).

marie-claire

etentje bij volef

heel vriendelijke en gedienstige kelner restaurant moet nog aangenamer zijn in de zomer.

over het algemeen goed en gezellig

lekkere en eerlijk geprijsde wijnkaart vlotte en aangename bediening lekker eten, iets te kleine porties maar goed en verzorgd

Dieter

Sfeervol en lekker

Heel lekker gegeten, fijn dat het menu wat afwijkt van de klassiekers. Heel goeie bediening, zeer vriendelijke mensen, erg goeie sfeer en inrichting. 1 puntje van kritiek: als je de aangepaste wijnen vraagt, dan verwacht je toch iets beters dan 'gewoon' de huiswijnen. Daarover was ik toch beetje teleurgesteld. Bovendien waren de huiswijnen wel erg lekker, maar niet uitzonderlijk. Iets wat je toch wel verwacht als je de aangepaste wijnen vraagt.. Maar voor de rest, heel lekker gegeten en zeer gezellig getafeld.

Paul

fusion keuken

de gerechten waren zeer gevarieerd van smaak met oosterse tinten.

Tom

Lekker gegeten in een gezellige atmosfeer met...

We hebben Volef's voor de eerste keer bezocht in het kader van de RestoDays. Bij onze binnenkomst werden we zeer vriendelijk ontvangen en het moderne maar toch gezellige interieur sprak ons zeker aan. Het voorgestelde menu, waar we de aangepaste wijnen bij genomen hebben, was zeer geslaagd, vooral dan het voor- en hoofdgerecht. Het dessert was iets minder "mijn ding", maar de kleine cakejes bij de koffie maakten dat meer dan goed. Gedurende de hele avond was de bediening ook zeer vlot en zeer vriendelijk, wat het een heel aangename avond maakte. Dankzij de RestoDays was de prijs zeer ok, maar de normale kaart is wel iets aan de duurdere kant.

marcella

creatieve keuken

geen diepvrieskeuken hier, eerlijk en creatief, het interieur was ook eigentijds. Ik denk dat dit soort keuken en restaurant vooral jongere mensen zal aantrekken.