LUNDI/ MARDI/ MERCREDI/ JEUDI
Afficher le numéro de téléphone Email Site web

Tinne
Avis du: 09/01/2018
Tinne recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Business lunch/dîner, Rapport qualité/prix

Heel gastvrije en vriendelijke bediening, heerl...

Op vrijdag 5 januari zijn we met ons gezinnetje (2 volwassenen en 2 kinderen van 4 en 6 jaar) hartelijk ontvangen in DESIDERIUS. We kregen een lekker tomatensoepje en focaccia als hapje, nog voor we iets bestelden. We namen pizza’s omdat we zagen dat de tafel naast ons een prachtexemplaar had gekregen. Dat deed ons watertanden. En inderdaad, het eten was overheerlijk. De pizza’s waren zeer rijkelijk belegd en perfect gebakken. We hadden zelf een pizza samengesteld voor onze kinderen en dat was geen enkel probleem. De overschot van de pizza’s (want ze zijn echt wel groot) kregen we mee naar huis. Ook de kinderijsjes met bijhorende lolly waren een schot in de roos. De digestiefjes die we van het huis kregen (Sambuca en limoncello) werden ook zeer gesmaakt! Wanneer we nog eens in de buurt zijn gaan we zeker terug!

Ilona
Ilona recommande ce restaurant pour: Enfants, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Lekker eten

heel lekker eten in een rustige omgeving. Prijs - kwaliteit zijn zeer goed op elkaar afgestemd. Grote parking en makkelijk bereikbaar. Een aanrader

Michael

Lekker eten en Prima service!!!

Lekker eten, echt op zijn Italiaans en dan aan een zeer schappelijke prijs.

Julie

Heerlijke pizza!

Goede parkeergelegenheid. Heerlijke pizza en pasta. Eerlijke prijzen. Sugesties aan 15€