Vriendelijke ontvangst en lekker gegeten...
Vriendelijke ontvangst en lekker gegeten
Tous les restaurants de Belgique : Top 10, promotions et avis. Réservez votre restaurant à Bruxelles, Liège, Charleroi....
Vriendelijke ontvangst en lekker gegeten
Ja heel tevreden en allemaal heel vriendelijk
Vriendelijke.bediening, gezellig interieur en lekker eten.
Het duurde te lang vooraleer het eten geserveerd werd. In de salade Neptunus mocht gerust wat meer vis zitten.
Vriendelijk en een goede bediening evenals lekker eten
Vriendelijke bediening en lekker gegeten !!
Het was heel lekker en snelle service
Lekker eten en vriendelijk personeel. Een aanrader.