Heures d'ouverture
Afficher le numéro de téléphone Email Site web

Sonja
Avis du: 13/08/2017

Jammer

Jammer, voor ons geen aanrader eerder een zware teleurstelling

Vieke

wat een tegenvaller!

voor de verjaardag van de dochter met de hele familie gaan eten bij Luciano... waren er om 18u, dus nog vrij rustig... bediening door de brunette was oké, maar de blonde dienster stond er echt tegen haar zin, geen lachje kon er af... het eten kwam vrij vlot, maar had allemaal weinig smaak... Echter, toen we een 2e keer om de rekening moesten vragen, snauwde de blonde dienster " dat kan IK toch niet weten!" en 5 min later kregen we het rekeningmapje letterlijk op onze tafel gegooid zonder meer en met een blik om te doden... beneden alle peil!!! Ze moest zich schamen om haar onbeschofte gedrag... ons zien ze nooit meer!!

Annick

Niet voor herhaling vatbaar

Met 4 personen gaan eten. Bij aperitief mag wel een hapje. Alles heel chaotisch en er is heel veel lawaai. Het eten zelf was OK. Restaurant is aan opfrissing toe. Ook de meubels. Stof van de stoelen stuk en veel vlekken. Niet gezellig om na te tafelen. Misschien gezelliger als je buiten kan zitten? We zijn niet van plan om nog terug te keren. Voor die prijs zijn er veel andere en betere restaurants.

alex

Matig

Zaterdagavond 02 personen. Aperitief O.K.( niet moeilijk) - Geen hapje Suggesties : niet voorradig ( kippelever / vongole ) Voorgerecht : 2X vittello tonnato : goed maar zonder garnituur ,brood op einde van gerecht. Witte wijn ook dan al gekregen !! Hoofdgerecht: tonijn eenvoudig goed simpele pasta / escalope gorgonzola was +/- 3 mm dik,smakeloos en frieten 5 min daarna gekregen .Besteld water nog eens moeten vragen. Hierna bij de rekening na 20 min werd er nog naar koffie gevraagd .Neen dus. Betaald en wegwezen Veel " Italiaanse drukte" voor weinig.

Vincent

2 hours for nothing

Booked at 7pm for 12 people so we've been asked to order not more than 3 different dishes (pizza non included). We respected this. First course arrived after 40 minutes (average) than nothing during 1hour15 ! A part of the table left after cancelling their main course. Pushing about ordering more wine during the waiting time.

Roland

accueil très chaleureux, cuisine très agréable.

nous avons passé une très agréable soirée.

Rik

aanrader

Goed restaurant echter op een zaterdagavond nogal lang moeten wachten vooraleer de gerechten op tafel kwamen . Sfeer was goed maar nogal luidruchtig cliënteel.Wij gaan nog terug speciaal voor de lekkere gerechten dan .

Gabriella

Lekker!

Wij hadden via resto gereserveerd,spijtig genoeg was onze reservatie niet doorgegeven. Gelukkig was dat geen probleem en was er toch nog een plaatsje voor ons. De bediening was vriendelijk, maar liet af en toe toch wat steekjes vallen. Zo werden onze jassen bij het binnenkomen niet aangenomen, lagen er een paar vuile vorken op tafel die maar met veel moeite werden verwisseld en kwamen de hoofdgerechten met veel tijd ertussen op tafel. Het eten zelf was echt wel heel lekker en zeker voldoende. Volgende keer dat we gaan, zullen we telefonisch reserveren.

greta

lekker gegeten

Persoonlijke ontvangst,aangename en snelle bediening,smakelijke gerechten.We hebben er genoten!

Rik

gezellig & goed