Nous n'avons pas encore de photo de ce restaurant
Ajoutez une photo
Pas de budget disponible
Afficher le numéro de téléphone

Martine
Martine recommande ce restaurant pour: Rapport qualité/prix

TOP

Verjaardagsfeest met de familie; zeer lekker eten, verwend met allerlei extraatjes, zeer gemotiveerd personeel! M.a.w een aanrader ! Ook zeer kindvriendelijk, aangename familiale sfeer ! Wij komen hier zeker en vast terug!!!

Niko
Niko recommande ce restaurant pour: Enfants

klantenservice NOK

Zelf vergeten de suggesties voor te stellen en als we dan de suggesties te weten komen mogen we niet veranderen want de steak ligt al in de pan ... maar toch moeten we nog kwartier wachten voor een saignant steak. Lijkt me eerder van niet willen. Ok dat er fouten worden gemaakt ( niet meegeven van de suggesties) maar dan geen moeite doen om de klant toch nog verder te helpen en afschepen met excuus ...sorry dat is geen klant vriendelijkheid. En dan spreken we niet over de dienster maar wel over de patron. Hier zien ze ons nooit meer!

Rita Janssens
Avis du  27/07/2015

Wij hebben met de patron op 26/7/2015 hetzelfde meegemaakt. Hadden een bepaalde tafel gereserveerd en bij aankomst zaten er andere mensen. De schuld van zijn helper natuurlijk. Dat koppel mocht van de patron kiezen waar ze wilden zitten zeiden ze en daar stond geen 'gereserveerd' op. Volgens de patron wel maar zijn hulp heeft dat gewoon genegeerd. Een grote leugenaar, en ons zien ze ook NOOIT meer. Het eten was dan ook nog koud!