Lundi, Mardi
Afficher le numéro de téléphone Email Site web

Fran

Goed

Het eten was verzorgd. Twee - jonge - personeelsleden waren zeer vriendelijk én verzorgd. De twee oudere lieten te wensen over. Zeer lange wachttijden. 1 uur voor het voorgerecht en dan nog eens een uur voor het hoofdgerecht. Dat was er echt over!

Mieke

Hier komen we zeker terug

Gisteren gaan eten voor mijn verjaardag, superlekker en ook de bediening was volledig in orde! Deze mensen hebben van mij dan ook een fooi gekregen en wetende dat ik dat bijna nooit geef, betekend dus wel dat het ZEER goed was! Hier kom ik zeker nog terug!

Luc

Leuk terras

Lekker gegeten op een fijn en rustig terras, met vriendelijke en attente bediening.

Marina

Genieten

Je krijgt rustig de tijd om te genieten in een ontspannen sfeer. De bediening is correct en joviaal en flexibel. De maand menu is een aanrader, lekker, vriendelijke prijs en goed uitgebalanceerd qua smaken. Er is voldoende ruimte tussen de tafels zodat je een eigen plekje hebt met je gezelschap.

lauwers

zalig

lekker ,fijn en rustig

HILDE

VOORTREFFELIJK EN GOED RESTAURANT

ZEER GOED RESTAURANT IN HET CENTRUM VAN DE GEMEENTE BOOM, VLOTTE EN VRIENDELIJKE BEDIENING. GOEDE VERHOUDING TUSSEN PRIJS EN KWALITEIT.

Pierre

zeer goed

al enkele keren bezocht / goed restaurant

marcella

familiediner

alles was tiptop in orde

Marina

Chic en betaalbaar

Een stijlvol interieur, stoffen tafellakens, stoffen servietten, kroonluchters, ruim plaats tussen de tafels, correcte en gemoedelijke bediening. Flexibel als je iets wil wisselen in de menu zonder veel meerkost. Zeer klantgericht. De bediening had er zelf plezier in, zo moet dat zijn. We komen zeker terug!!!!

Bruno

gezellig..

heel gezellig restaurant....lekker eten voor een eerlijke prijs...heel romantisch...en een heel goeie service 10/10