Moyen 6.9 Score basé sur 5 avis

Lunch Garden Lier

Lintsesteenweg 6 2500 LIER

Belge Suggestions de la semaine Traditionnelle

Ouvert 7j/7

Afficher le numéro de téléphone Site web

Lunch Garden est le restaurant familial par excellence. C’est l’endroit idéal pour aller manger un bout avec ses enfants et petits-enfants.
Chez Lunch Garden, vous pouvez déguster un repas sain et délicieux à un prix abordable et à tout moment de la journée. Que vous souhaitiez prendre un petit-déjeuner, un déjeuner ou un dîner, vous trouverez certainement quelque chose à votre goût dans le vaste choix de plats délicieux.
Lunch Garden privilégie au menu les plats traditionnels belges comme le vol-au-vent, les boulettes sauce tomate ou le steak-frites. Vous trouverez également une grande variété de plats de pâtes ainsi que des plats cuisinés au wok ou au grill.

facebook

Vendredi 08:30-22:00
Samedi 08:30-22:00
Dimanche, jour fériés 11:00-21:30

LA CUISINE FERME UNE DEMI-HEURE AVANT LA FERMETURE DU RESTAURANT

Facilités Menus enfants, Parking, Espace enfants, Accès aux moins valides, A emporter, Enfants bienvenus
Modes de paiement Sodexo Lunch Pass®, American Express, Master Card, Visa, Bancontact, Sodexo Card®

5 personnes ont donné un avis sur le restaurant LUNCH GARDEN LIER

Ce restaurant est recommandé pour :

• Couples 50%
  • Groupes 50%
  • Enfants 50%
  • Business lunch/dîner 75%
  • Rapport qualité/prix 50%
François Peeters
François recommande ce restaurant pour:
Avis du  25/12/2015

De eetketeltjes dienen meer verwamd . Meestal...

De eetketeltjes dienen meer verwamd . Meestal van bediening eten naar de kassa (even wachten) en naar een plaats is het dikwijls dat het eten reeds lauw is en dan natuurlijk niet meer zo smakelijk. Soms zijnj de frieten onvoldoende gebakken en niet meer heel warm bij opdiening.

Ann Van Gompel
Avis du  16/10/2015

aftands interieur en lauw eten

2 maal ben ik hier geweest en de tweede keer was nog een grotere teleurstelling dan de eerste. Dit restaurant is dringend aan een grondige renovatie toe. Het interieur is aftands en oud. De ramen en tafels zijn vuil. Tafels, stoelen, lampenkappen zijn versleten of kapot en de planten zijn vergeeld. Plinten ontbreken wat een rommelige indruk geeft. Het was er zo koud dat enkele groepsleden hun jas hebben aangehouden. De toiletten zijn niet gratis, wat toch vervelend is in een restaurant. Het (kassa)personeel is niet bepaald vriendelijk. De plateau's en het bestek waren niet volledig proper. Het eten was telkens lauw, de frieten waren al een hele tijd geleden gebakken waardoor ze niet enkel koud waren maar ook hard waren geworden. De 'warme' groenten die je gratis bij een warme maaltijd krijgt waren zelfs niet meer lauw maar ronduit koud. Het dessert (eclair) was taai. Door de temperatuur van de gerechten stel ik me vragen over de voedselveiligheid, ondanks dat ze een 'smileylabel' zouden hebben ontvangen. Voor de koffie kon je een bonnetje krijgen waarmee je dan na de maaltijd een warme kop kon gaan halen. Hierdoor was de koffie wel warm (gelukkig) maar mijn collega's en ik hadden elk een ander uitziend bonnetje en door het hergebruik van deze bonnetjes zat er ook een vuil tussen. Niet bepaald hygiënisch. Het eten is er niet zo duur als gemiddeld in een bistro, maar dan betaal ik toch liever wat meer voor lekker warm eten, dan voor dit. Geen aanrader en een derde keer ga ik me er ook niet meer aan wagen.

j. H.
j. recommande ce restaurant pour:
Avis du  07/10/2015

Beetje refter gevoel.

Lekker gegeten, niet heel veel keuze, vriendelijk personeel, wel het gevoel dat je in een refter zit.

ilvy meir
ilvy recommande ce restaurant pour:
Avis du  03/10/2015

Prima!

In Lunch Garden Lier gingen we mosselen eten. Ze waren lekker, maar misschien een beetje te zout. Het was net voldoende als portie. Vriendelijke man achter bediening ondanks dat het erg druk was

Frans Thil
Frans recommande ce restaurant pour:
Avis du  29/09/2015

Half om half

Het restaurant is wel mooi ingericht maar het personeel mocht vriendelijker zijn.Ik had gekozen voor rundsstoverij met kroketjes en warme groentjes , een cola light en bananentaart en mijn collega voor hamrolletjes met puree,cola en een eclair.De rundsstoverij was lekker maar wel wat weinig (4 kleine stukjes)de kroketjes slap en lauw en de warme groentjes waren koud.Mijn bananentaart daar was de pudding nog van bevrozen.In de hamrolletjes was het witloof halfrauw,de saus was goed van dikte en had een goede smaak,de puree was ook lauw maar heel goed van smaak.De eclair was goed maar niet om over te stoeffen.Alles in totaal aan de prijs van 24,99€.