Lammerdries - Winkelstraat 4 UNIT D2 2250 OLEN
Pas de budget disponible
Ouvert 7j/7
Afficher le numéro de téléphone Site web
Lunch Garden est le restaurant familial par excellence. C’est l’endroit idéal pour aller manger un bout avec ses enfants et petits-enfants.
Chez Lunch Garden, vous pouvez déguster un repas sain et délicieux à un prix abordable et à tout moment de la journée. Que vous souhaitiez prendre un petit-déjeuner, un déjeuner ou un dîner, vous trouverez certainement quelque chose à votre goût dans le vaste choix de plats délicieux.
Lunch Garden privilégie au menu les plats traditionnels belges comme le vol-au-vent, les boulettes sauce tomate ou le steak-frites. Vous trouverez également une grande variété de plats de pâtes ainsi que des plats cuisinés au wok ou au grill.

Heures d'ouverture de Noël

karen

Vuil Bestek

Vuil bestek, Vuil tafels, Vuil babystoelen , algemeen vuil

Nick
Nick recommande ce restaurant pour: Groupes, Business lunch/dîner, Rapport qualité/prix

Lekker goedkoop!

De laatste weken een aantal keer bij de Lunch garden geweest. Samenvattend merkte ik het volgende op: + mooie variëteit aan maaltijden + zeer schappelijke prijzen + degelijke kwaliteit - soms lange wachtrijen (zelf afhalen) - soms zijn (delen van) de schotels te koud. Als je in de buurt bent en je wil betaalbaar eten, zeker een aanrader!

Ann
Ann recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Business lunch/dîner, Rapport qualité/prix

grootkeuken

Het restaurant is gelegen in een shoppingpark en dat is wel ideaal om na het winkelen nog even een hapje gaan te eten. Bovendien is de industriezone vlakbij wat voor deze werknemers een goed alternatief biedt voor de eigen boterhammen. De bediening was vriendelijk en vlot , lokaal was het erg druk. Ondanks de drukte had je toch niet het gevoel in een gigantisch restaurant te zitten door de manier waarom muurtjes en plantenzones waren geplaatst. Het eten is niet slecht, maar ook niet gastronomisch. Het is typisch voor een grootkeuken, maar dat weet je als je het restaurant binnenstapt. Je krijgt prijs/kwaliteit wat je betaald hebt. Je kan kiezen uit een brede waaier van menu's binnen verschillende prijsklassen en je kan zelf een schoteltje (warme) groenten samenstellen met keuze uit een buffetje met 4 soorten groenten. Ik koos de mosselen en deze waren klein maar lekker. Voor 5 euro extra had ik er een drank , dessert en koffie bij. Ik en mijn gezelschap waren tevreden.

Mie
Mie recommande ce restaurant pour: Rapport qualité/prix

What you see is what you get

Lunchgarden toont duidelijk zijn schotels en prijzen. Ze maken eerlijke reclame en foto's.. De porties zijnn eerder veel dan weinig. De wok en grill wordt klaar gemaakt à la minute. Het interieur oogt modern, fris en gezellig. Alles was proper. Nog enkele bijzonderheden: - Als je moet wachten op een warm gerecht bieden ze spontaan aan om je andere warme gerechten warm te houden op de warmteplaat of oven. - Bij de meeste gerechten zijn de warme groenten gratis. Dit zet ongetwijfeld aan tot het eten van meer groenten. - De prijzen zijn zeer democratisch - Het dessertenbuffet is zeer gevarieerd en ziet er lekker en vers uit. - De plateaukarretjes hebben eveneens kapstokjes voor je handtas of winkelzakjes aan op te hangen. Goed bedacht! - De kip van het koninginnehapje heeft een roze/rode kleur en dat vind ik eigenaardig en niet smakelijk. Ik kan me niet bedenken hoe dit komt. - Het is heel makkelijk om de gratis wifi in te schakelen. Je moet enkel de gebruiksvoorwaarden accepteren en je kan starten met surfen. - Als een volwassene een kindermenu neemt, is het dessertje niet gratis. Wat is de reden hiervan? De logica ontgaat me. - Als je een koude schotel neemt mag je deze zelf nog aanvullen met koude groenten uit het rauwkostgamma. Dat vind ik een grote meerwaarde. - De toiletten zijn niet gratis. Ik vind het eigenaardig dat je als klant moet betalen om het toilet te gebruiken.

wendy
wendy recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Rapport qualité/prix

Lekker eten voor een goede prijs

Heel goede prijs kwaliteit verhouding. Veel keuze en vlotte bediening. Vriendelijk personeel Lekker gegeten

Steffi
Steffi recommande ce restaurant pour: Groupes, Enfants, Rapport qualité/prix

Moderne vestiging met veel keuze & goede kwaliteit

De Lunch garden in Olen is nog niet zo heel lang open, met een modern interieur. Helemaal niet het oude "lunch garden bezoek aan de GB met oma & opa" die ik voor ogen had! Deze lunchgarden bied net dat tikkeltje meer door ook een uitgebreide wok, grill & pasta keuze te voorzien. Ideaal als je snel wil eten, voor een goede prijs/kwaliteit verhouding.