Nous n'avons pas encore de photo de ce restaurant
Ajoutez une photo
Mercredi, Jeudi
Afficher le numéro de téléphone Email

Ilse
Avis du: 02/07/2017

Presentatie bord

Voor de 1ste keer daar geweest .... chique Resto maar prijs kwaliteit mag wel meer ... wat mij stoorde is de presentatie op het bord dit kan ik beter thuis ! Was ontgoocheld !

Remi
Remi recommande ce restaurant pour: Rapport qualité/prix

Eerste wild gevogelte op het bord

Heerlijk gerecht waarbij de patrijsborst ten volle aan bod kwam. Sappig en mooi rosé gebraden en begeleid door een herfstboeket van smeltend witlof, puree van knolselder, appel met veenbes en kleine pioppinozwam. De smaakvolle bruine saus werd aan tafel geserveerd zodat de smaken werden gevrijwaard en de bordpresentatie als een kunstig geheel kon worden ervaren... De per glas verkrijgbare wijn die door de kelner werd aangeraden, was voortreffelijk (een rode Graves) en liet de spijs ten volle openbloeien. Zeker tot weerziens en proficiat aan de keuken en de bediening van restaurant Loanton.

Patrik

Degelijk

De kwaliteit is super, evenals de ontvangst en het kader. Iets langere wachttijden, maar dit is te wijten dat het personeel op de piekmomenten overbevraagd is. Lang geleden dat ik nog zo'n lekkere hazenrug gegeten heb. Wel vrij prijzig. Maar ja, kwaliteit dient betaald te worden. Ze zien mij vast en zeker terug.

Monique

een adres waar wij reeds zeer lang komen en...

een adres waar wij reeds zeer lang komen en het eten is er nog altijd even lekker. ook een zeer vriendelijke bediening