Afficher le numéro de téléphone Email

Bart
Bart recommande ce restaurant pour: Groupes, Enfants, Business lunch/dîner, Cadre trendy, Rapport qualité/prix

Ideale receptie-locatie

Mooie verzorgde zaal, lekkere hapjes en ze komen genoeg rond met drank. Wij hebben hier onze receptie gehouden (vorig jaar), en waren zeer tevreden! De eigenaar heeft ons goed geïnformeerd, bediening zeer vriendelijk en hulpvaardig! Achteraf veel complimentjes gehoord over de hapjes. Super voor recepties. Als bistro/restaurant heb ik geen ervaring hier, maar afgaande op mijn ervaring van onze receptie zou ik dit toch ook wel goed/hoog inschatten!

conny

Moderne zaak met uitstraling

Jammer maar de vis die ik bestelde was niet meer in voorraad.En dus gaven ze mij kabeljauw.Het gerecht was niet hoe het op de suggestiekaart stond.Broodje naast het bord was mals ipv krokant.Duur en weinig op je bord

liliane

aan te raden

heel vriendelijk ontvangst aangenaam kader prijs kwaliteit stemt overeen grote porties,voor mij te groot

Regine

Prijs kwaliteit klopt

Het vlees was van prima kwaliteit, we hadden helaas de indruk dat de saus uit een pakje kwam!

dorien

Lekker hoofdgerecht, dessert was minder

hoofdgerecht:vol au vent met frietjes was lekker, maar 17euro vond ik duur. dessert: witte brownie met ijs: de brownie was veel te hard gebakken en leek niet vers...dus hij smaakte me niet. Service is super.

An

Super

Vriendelijke en vlotte bediening en de tijd tussen de gerechten was juist goed. Gaan hier zeker nog terug

kris

lekker eten en vriendelijk!!!

mooi restaurant, lekker eten, vriendelijk niet opdringerig, wij zaten er wel alleen (waren wel heel vroeg en de wegen waren spekglad) dus sfeer is moeilijk te beoordelen!

dorien

Heel lekker eten aan schappelijke prijzen!

Heel lekker eten aan schappelijke prijzen! De sfeer was er ook gezellig. De service was wel wat traag, we moesten een tijdje wachten eer ze onze bestelling opnamen of dat ze kwamen afruimen, maar dit heeft zeker de sfeer niet verpest. Wij komen alvast nog terug!

Marcel

Een ontdekking

Alles wat een goed Bistro moet hebben, correcte burgerkeuken.

Kenny

Nooit gevoeld dat we welkom waren.

Wellicht foute avond gekozen. Deze gelegenheid heeft wellicht meer te bieden op een evenementenavond.