Avis pour Portobelfino

145 personnes ont donné leur avis sur ce restaurant
Réservez votre restaurant en ligne et vous recevrez le lendemain de votre visite au restaurant une invitation pour donner et partagez votre avis
9.1
145 avis
date score
Veronique
Avis du: 14/04/2024
Veronique recommande ce restaurant pour: Couples, Cadre trendy

Dit was een sublieme ervaring, die we niet...

Dit was een sublieme ervaring, die we niet snel zullen vergeten! We kregen de volle aandacht van de eigenaar, daar het kalm was op een dinsdagavond. Hij stelde ons een menu voor en dit was een schot in de roos. Heel verzorgde, aantrekkelijke bordjes, fijne texturen in de mond, onze smaakpapillen werden getriggerd door verschillende uitgesproken sensaties en combinaties. Zeker een aanrader!

Dany
Avis du: 02/04/2024
Dany recommande ce restaurant pour: Couples, Gastronomie

Vriendelijke ontvangst en bediening. Lekkere...

Vriendelijke ontvangst en bediening. Lekkere en mooie bordjes. Rustig tafelen. Gastheer let er op dat alles verloopt zoals de klant het wil.

Sylvia
Cet avis a été écrit suite à une réservation pour la promotion: RestoDays - 29ème édition
Avis du: 25/03/2024
Sylvia recommande ce restaurant pour: Groupes, Rapport qualité/prix

Resto menu was lekker. Niet teveel dat je...

Resto menu was lekker. Niet teveel dat je met volle buik v tafel komt. Dessert soufflée was jammie. Fijne ontvangst.

Marie-christine
Cet avis a été écrit suite à une réservation pour la promotion: RestoDays - 29ème édition
Avis du: 24/03/2024
Marie-christine recommande ce restaurant pour: Gastronomie

Heel lekker en fijn eten!...

Heel lekker en fijn eten!

Noëla
Cet avis a été écrit suite à une réservation pour la promotion: RestoDays - 29ème édition
Avis du: 17/03/2024
Noëla recommande ce restaurant pour: Couples, Gastronomie

1ste: we kregen een 5-gangen menu voorgeschotel...

1ste: we kregen een 5-gangen menu voorgeschoteld en in restodays stond 4 gangen menu waar wij voor opteerden, prijs was normaal 46 eur voor diner maar wij moesten 56 eur betalen ! 2de : in restodays stond afhalen per taxi inclu, dat werd dus niet voorzien, konden te voet gaan 3de : tussen 2de en 3de gerecht was meer dan 1 uur tssen, vééél te lang 4de : communicatie onderling liep ook wat stroef. Wel fijne keuken, maar wij gaan daar toch nooit meer heen.

An
Avis du: 11/03/2024
An recommande ce restaurant pour: Couples, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Het hele menu was erg verfijnd en bijzonder...

Het hele menu was erg verfijnd en bijzonder lekker. We werden ook erg vriendelijk bediend.

Kris
Avis du: 06/03/2024
Kris recommande ce restaurant pour: Couples, Gastronomie

Kunstwerkjes en smaakbommetjes....

Kunstwerkjes en smaakbommetjes.

Raphael
Avis du: 20/02/2024
Raphael recommande ce restaurant pour: Groupes, Gastronomie

Prijs/kwaliteit zeer goed vriendelijk personee...

Prijs/kwaliteit zeer goed vriendelijk personeel Een klein min punt , er was en persoon die geen lam mocht , er was geen vervanging mogelijk

Mieke
Avis du: 15/02/2024
Mieke recommande ce restaurant pour: Couples, Gastronomie

Het was gezellig en lekker....

Het was gezellig en lekker.

kurt
Avis du: 15/02/2024
kurt recommande ce restaurant pour: Couples, Gastronomie

zeer vriendelijke service, verrassende gerechte...

zeer vriendelijke service, verrassende gerechten met smaak"bommetjes", kader ook in orde ! enig minpuntje : tafeltjes wel dicht bij elkaar zodat de "buren" de conversaties makkelijk kunnen volgen en omgekeerd zeker een aanrader, we komen terug

date score