Wij hadden gereserveerd op overdekt terras...
Wij hadden gereserveerd op overdekt terras en was prima in orde. De bediening was heel vriendelijk. Wij kozen voor de 3-gangenmenu en het eten was perfect, echt lekker, verse vis. Wij moesten om 20u weg en hadden gevraagd hiermee rekening te houden en dit was allemaal dik ok. Een echte aanrader in een gezellig kader met zicht op zee.