Avis pour In Den Doorn

Réserver
8.3
Emilie
Emilie recommande ce restaurant pour: Groupes

Middelmatig

Zeer druk op de avond dat wij langskwamen (woensdagavond omstreeks 19u30). Ook al hadden wij een tafel gereserveerd werd er ons een "alternatieve" tafel aangebonden, wat dus wou zeggen dat er een tafel van 4 verdeeld werd in 1 en werd opgeschoven. Het zorgde ervoor dat wij een beetje in het midden van alles plaats moesten nemen. Enorme drukte zorgde voor een 'schoolcafetaria' gevoel, wat misschien nog meer in de verf gezet werd door zo in het midden te moeten zitten dicht bij andere tafels. Service was goed, met vriendelijke obers. Ons vlees was te hard uitgebakken wat voor taaie stukken zorgden en mijn vriend heeft niet de saus geserveerd gekregen dat hij vroeg. Dessert was zeer lekker, waardoor onze avond toch nog gemiddeld positief eindigde. Een beetje een tegenvaller, sinds ik zo veel goeds heb gehoord over deze plaats. Misschien was het extreem druk en kwamen we aan het einde van de service?

Snoeks
Snoeks recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Business lunch/dîner, Cadre trendy, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Aangename avond

Groep 10 personen.Ik had gereserveerd via de site en ook nog eens telefonisch gecheckt of de reservatie in orde was. Bij aankomst bleek echter dat men de reservatie toch op een week eerder had vastgesteld. Dat werd echter onmiddellijk met de glimlach opgelost. Er werden enkele tafels bij elkaar geschoven en gedekt zodat we een aantal minuutjes later konden aanschuiven. Er is een uitgebreide keuze aan gerechten. Ook al nam onze tafel verschillende à la carte gerechten, hebben we niet lang moeten wachten. Het eten was gewoon lekker en genoeg. De bediening was voortreffelijk. We gaan zeker terug.

Erwin
Erwin recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Business lunch/dîner, Cadre trendy, Rapport qualité/prix

Komen terug

Lekker,vlot en vriendelijk. Mosselen "van het huis" absolute aanrader.

Virginie

Super!

Voor herhaling vatbaar: lekker eten, goede service met de glimlach!

chris
chris recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Business lunch/dîner, Rapport qualité/prix

Top

We waren aangenaam verrast , er is duidelijk een nieuwe kok aan de slag. Mooie verzorgde en eerlijke gerechten , dag en nacht verschil met enkele jaren terug , zeker doen

Guy
Guy recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Leuke ervaring

Lekker en goed verzorgd eten. Bediening in orde . Plaats aan venster kant Aalstersesteenweg een beetje koud door openen van deur voor het binnenkomen.

lieven
lieven recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Cadre trendy, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Gezellig kader om lekker te eten. Een aanrader...

Gezellig kader om lekker te eten. Een aanrader!

Els

prima

Lekker eten in een aangename omgeving met zeer vriendelijke en vlotte bediening.

Kevin

Zeer goed bediening en alles in orde. Een...

Zeer goed bediening en alles in orde. Een aanrader.