Avis pour 't Sleutelgat

8.4
Inge

Zeer vriendelijk, goed eten en zeer mooi gedres...

Zeer vriendelijk, goed eten en zeer mooi gedresseerde bordjes.

Jochen

Geweldige ontvangst, zeer vriendelijke gastvrou...

Geweldige ontvangst, zeer vriendelijke gastvrouw Zeer lekker en gevarieerd (en genoeg)eten, en dat voor die prijs! Mooie omgeving.

Mario
Mario recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Cadre trendy, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Subliem , Fantastische keuken .

Echt verrast in smaken en geuren , mooie kombinaties echt topniveau , chapeau van mij . Ik kom daar absoluut terug , Verdient zeker naast de beste chefs te staan. Een goeie aanrader.

Tineke
Tineke recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Cadre trendy, Gastronomie, Rapport qualité/prix

een aanrader

Momenteel één van onze absolute favorieten. Heerlijk eten, met heerlijke bijpassende wijnen. De gastvrouw is héél vriendelijk, staat voor je klaar, en de bediening is vlot. Bij reservatie melden we dat 1 persoon glutenintolerant is, en daar wordt écht rekening mee gehouden: de kok heeft zich erin verdiept, en past gerechtjes zonder problemen aan naar een glutenvrije versie. Het marktmenu is telkens om duimen en vingers af te likken

FRANK
FRANK recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Business lunch/dîner, Cadre trendy, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Fantastische ontdekking

Wij kwamen via restodays, hun topmenu "smaken van het seizoen" op voorhand ook gezien, leek wel lekker maar aan de minder goedkope kant voor een minder bekend afgelegen restaurant. Nu, daarover werd onze mening al zéér snel bijgesteld. De huisaperitief was gewoon fantastisch, de vele hapjes erbij telkens kunstwerkjes, tot in het detail afgewerkt én vooral zéér lekker. Het restodays menu volgde dezelfde trant, van een zeer hoog niveau. Perfectie tot in het kleinste detail, bvb ook de alcoholvrije cocktail voor onze dochters. Zowel visueel als qua (pure) smaken verrassend en zeer lekker. In een gezellig kader, met leuke details...zeer, zeer vriendelijke bediening. Kortom, op alle vlakken fantastisch. Wij komen dus zeker terug, ook in de zomer om hun terras ook eens te bewonderen.

Tom
Tom recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Aangename rustige sfeer om in te dineren. Vrien...

Aangename rustige sfeer om in te dineren. Vriendelijke bediening, je voelt je als klant er echt gewaardeerd. Het eten was zeer lekker, een goede combinatie van smaken. Dikke aanrader !

Wendy
Wendy recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

We waren aangenaam verrast door het mooie 'kade...

We waren aangenaam verrast door het mooie 'kader' van dit restaurant. De uitbaters zijn super vriendelijk en heel hartelijk. De hapjes bij het aperitief waren rijkelijk aanwezig en heel lekker. Ze werken met dagverse producten en de kabeljauw was super lekker en vers. Het aardbeien-dessert was ook heerlijk. We komen zeker nog eens terug.

Stijn
Stijn recommande ce restaurant pour: Couples, Business lunch/dîner, Gastronomie, Rapport qualité/prix

Aangenaam verrast!

Op het onverwachts een tafeltje geboekt via Restodays gisteren 07/10. We werden meteen aangenaam verrast door de vriendelijke ontvangst de perfect bereide Gin Tonic als aperitief. De daarbij horende amuses waren 1 voor 1 kleine smaakbommetjes en heel leuk gepresenteerd. De driegangen menu was ook volledig ons ding, mooie kunstwerkjes met bovenal heeeeel veel smaak! Aangename heel vriendelijke bediening, totaal niks op aan te merken! Wij zijn fan en komen zeker en vast terug! Doe zo verder!

Jolein
Jolein recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Gastronomie, Rapport qualité/prix

superontdekking, en wel in eigen streek!

Wat een ervaring, van begin tot eind... Eindelijk een niet-alcoholische aperitief dat een aperitief waardig is :-) De amuses waren telkens zorgvuldig geknutselde kunstwerkjes, zonder er over te gaan en ze proefden even lekker als ze mooi waren. Deze trend heeft zich doorgezet in alle volgende gerechten tot de extra dessertjes bij de koffie. Wie houdt van klassieke keuken maar het graag eens op een onverwachts vernieuwende manier voorgeschoteld wil zien, moet hier zijn! Bovendien hebben ze daar verstand van wijnkeuze. We zijn zalig sympathiek bediend, met een gemeende, frisse hartelijkheid en voor wie wil een vleugje gepaste fijne humor. Alles samen, met het gezellige, rustieke interieur, - in balans, niks er over noch er onder - bovenop, maakte de middag in een wip late namiddag. We gaan zeker terug! Ga je mee? ;-)

johan

verassing

Aangenaam kader en een onthaal ( en latere service ) die het perfecte midden weet te houden tussen spontaneïteit, vriendelijkheid en voorkomendheid. We kozen voor het vijf- gangenmenu met bijhorende wijnen waarbij we perfecte toelichting kregen. Mijn tafelpartner is allergisch aan gluten : geen probleem de keuken weet wat doen zonder verder vragen ( dat is helaas ook in grote restaurants nog niet overal het geval) 3 originele en lekkere hapjes als intro...de verassing begon nog maar. Elk van de volgende schotels was een vuurwerk van kleuren, smaken en vormen. Telkens combineerde een delicaat gekozen eetbaar bloempje met crèmes, schuimpjes , crumbles en espuma's in een bordcompositie een foto waard... en telkenmale is het bord van mijn tafelgenote feilloos aangepast aan haar allergie. Wij gaan regelmatig op restaurant, en eerlijk gezegd heb ik hier in Vlaanderen de indruk dat teveel kijken naar master - en andere superchefs bijna tot effect heeft dat niet alleen de prijzen maar ook de menu's hoe langer hoe meer op mekaar beginnen te gelijken. t'sleutelgat was een zeer aangename afwijking op die regel ; eindelijk een verassing zoals ik ze regelmatig ook in Frankrijk nog meemaak : binnen het kader van een klassieke keuken toch pogen naar non-conformisme , gebaseerd op een zoektocht naar nieuwe grondstoffen en smaakcombinaties. Als het dan toch moet , twee aandachtspuntjes : 1)je moet er je tijd voor nemen, bereiding en bordschikking zijn arbeidsintensief en je moet aan tafel dus wat geduld hebben. 2) zeer goede en originele ( het moet niet altijd Frans zijn) begeleidende wijnen, maar de rode mocht bij het piepkuiken net ietwat meer " body " hebben. Maar die twee puntjes wegen echt niet op tegen wat een zeer verassende en geslaagde avond was. Houden zo !!! Wij komen terug.