Avis pour 't Vier Emmershof

8.9
Sofie

Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Uitst...

Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Uitstekende prijs-kwaliteit. Enige minpuntje: weinig perkeergelegenheid.

Eddy

Lekker gegeten, prijs/kwaliteit is in orde...

Lekker gegeten, prijs/kwaliteit is in orde voor herhaling vatbaar

Frank

Altijd een sublieme ervaring!

Al een aantal keer op bezoek geweest bij 't Vier Emmershof. Dit is toch echt wel één van mijn favoriete restaurants. Je begint steeds met een indrukwekkend hapjes-bord bij het het aperitief; de rest van het menu is keer op keer erg lekker. Leuk detail is de persoonlijke toelichting van het menu door de kok. Enig nadeel is dat je ver van te voren moet reserveren, maar met zo'n zaak zoals deze kan dat moeilijk anders.

Irenee

Lekker en goed

Aangenaam restaurant om te gaan tafelen, zowel als koppen of met vrienden. Er zijn altijd zaken die beter kunnen, maar we gaan geen spijkers op laag water zoeken. Dus algemene tevredenheid.

Irenee

LEKKER EN GOED

Het is simpelweg een goed restaurant, waar wij altijd prijs/kwaliteit zo goed als geen negatieve opmerkingen hebben. Er kunnen altijd dingen verbeteren, maar laat ons niet vitten. Irenee.

Etienne

Prima

geslaagd over heel de lijn

Wilfried

een aanrader

Het was de tweede keer dat wij het restaurant bezochten en tweemaal is het ongelooflijk meegevallen . Zoals ik boven schreef "een aanrader"

WILLY

Subliem genieten

Heel aangenaam kader met chef die persoonlijk aan elke tafel het menu komt voorstellen, uitstekende prijs-kwaliteit verhouding

Walter

Heel weinig op aan te merken

We kozen voor het driegangenmenu, dat ons van begin tot einde heel goed gesmaakt heeft. Fijne, smaakvolle gerechten, mooie presentatie, zeer goede bediening. Na negen hapjes, voor- en hoofdgerecht en drie desserts ook zeker voldaan van tafel gegaan. Dank aan de chef en zijn personeel voor de aangename avond!

Carine

Lekker en vers

Zeer lekker gegeten, toppers zijn hapjes en dessert. Vis,saus enz lekker maar mocht iets warmer zijn.