Wok
Heures d'ouverture
Maintenant ouvert Heures d'ouverture
Afficher le numéro de téléphone Email

Serge
Serge recommande ce restaurant pour: Couples, Groupes, Enfants, Business lunch/dîner, Cadre trendy, Gastronomie, Rapport qualité/prix

een woord SUPER

Beste wok die ik ooit gedaan heb, super attente en vriendelijke mensen. Uitstekende bediening die ik nog nooit gezien heb in een wok. Het eten was lekker, maar wat ook opviel alles was hygiënisch. Uitgebreid assortiment, eigenlijk niks op aan te merken. Ben gaan eten met een bongobon (cadeaubox) waar ik heel wat trobbels mee had om deze te kunnen registreren (slechte service van bongo uit), zij (wok dynasty) hebben dit voor mij allemaal geregeld Daarom geef ik ze 5 sterren en die hebben ze zelf verdiend.

Louisette
Louisette recommande ce restaurant pour: Enfants

Etentje Wok Dynasty

Te vergelijken met Lunch Garden en/of resto in Makro. Wel veel keuze maar doorsnee-kwaliteit. Je voelt je ook niet in een Chinees restaurant. Uitstekend geschikt voor families met kinderen, niet voor een zakelijk/intiem/rustig etentje. Groot resto, druk bezet dus veel lawaai. OK, het is eten is à volonté maar voor kleine en middelmatige eters is het prijskaartje redelijk hoog. Het is er zo druk dat de service eigenlijk zo goed als onbestaande is; personeel heeft echt geen tijd om in te gaan op je wensen.

Reynders

plezant!

lekker gezond snel

Stefan

WOK Dynasty biedt goed gevulde buffetten aan...

WOK Dynasty biedt goed gevulde buffetten aan met een rijke keuze uit gerechten (dim sum, sushi, warme/koude voorgerechten, wok of op hete plaat gebakken hoofdgerechten, dessertenbuffet). Voor 23 euro per persoon mag je zo dikwijls je wil gaan nemen (en aanschuiven). De kwaliteit was zeer behoorlijk. Minpunt van het concept: je geniet niet echt van een rustig etentje, want je moet een aantal maal over en weer lopen om je eten te halen. Er is enorm veel plaats in de zaak voor gasten, dus veel lawaai. De dranken zijn in verhouding zeer duur, wat maakt dat je moet rekenen op 50 euro/persoon voor een etentje.