Avis

Restaurant L'espieglerie

Rue des Tanneries 13 5000 NAMUR
Henk Westbroek
HenkWestbroek
Avis du  24/08/2022 12:32
Henk recommande ce restaurant pour:

Prima eten, maar Port wordt niet geserveerd in een cognacglas en dat d...

Prima eten, maar Port wordt niet geserveerd in een cognacglas en dat de prijsstickers op de bodem va. De bloemenvaasjes zitten? Is ook niet chic

Henk Westbroek
0 Favoris
0 Avis
Avis du  24/08/2022 12:32
Henk recommande ce restaurant pour:

Prima eten, maar Port wordt niet geserveerd in een cognacglas en dat d...

Prima eten, maar Port wordt niet geserveerd in een cognacglas en dat de prijsstickers op de bodem va. De bloemenvaasjes zitten? Is ook niet chic