Avis
Restaurant L'espieglerie
Rue des Tanneries 13
5000 NAMUR
Henk Westbroek
HenkWestbroek
Avis du
24/08/2022 12:32
Prima eten, maar Port wordt niet geserveerd in een cognacglas en dat d...
Prima eten, maar Port wordt niet geserveerd in een cognacglas en dat de prijsstickers op de bodem va. De bloemenvaasjes zitten? Is ook niet chic
Henk Westbroek
0 Favoris
0 Avis
Avis du
24/08/2022 12:32
Prima eten, maar Port wordt niet geserveerd in een cognacglas en dat d...
Prima eten, maar Port wordt niet geserveerd in een cognacglas en dat de prijsstickers op de bodem va. De bloemenvaasjes zitten? Is ook niet chic