Avis

placeholder Albert Neyts
AlbertNeyts
Avis du  05/07/2020 09:47

NIET GOED BEZIG

corona ? nooit van gehoord ! wij waren zeer verrast te zien dat er geen afstand (max 30 cm) gehouden was tussen de tafels. de ober spotte met ons toen we hier een vraag over stelden. onvoorstelbaar. eerst wel het geld aanvaarden van de staat maar dan zich niet aan de regels willen houden ! welke controleur/inspecteur heeft dit goedgekeurd ? ook de burgemeester en de politie dragen hier een zware verantwoordelijkheid ! alsook de klanten die zich als makke, domme schapen aan tafel lieten klasseren

Albert Neyts
Avis du  05/07/2020 09:47