Avis

Restaurant Eetkaffee Multatuli

Huidevetterskaai 40 9000 GAND
Christof Herrebaut
ChristofHerrebaut
Avis du  29/05/2023 10:51
Christof recommande ce restaurant pour:

Leuke locatie, lekker eten, vriendelijke bediening. Niets op aan te me...

Leuke locatie, lekker eten, vriendelijke bediening. Niets op aan te merken.

Christof Herrebaut
0 Favoris
0 Avis
Avis du  29/05/2023 10:51
Christof recommande ce restaurant pour:

Leuke locatie, lekker eten, vriendelijke bediening. Niets op aan te me...

Leuke locatie, lekker eten, vriendelijke bediening. Niets op aan te merken.