Avis
Restaurant Eetkaffee Multatuli
Huidevetterskaai 40
9000 GAND
Christof Herrebaut
ChristofHerrebaut
Avis du
29/05/2023 10:51
Leuke locatie, lekker eten, vriendelijke bediening. Niets op aan te me...
Leuke locatie, lekker eten, vriendelijke bediening. Niets op aan te merken.
Christof Herrebaut
0 Favoris
0 Avis
Avis du
29/05/2023 10:51
Leuke locatie, lekker eten, vriendelijke bediening. Niets op aan te me...
Leuke locatie, lekker eten, vriendelijke bediening. Niets op aan te merken.